Äntligen är julen förbi och vi kan blicka mot det nya året....

Nu har man inte varit så duktig på att blogga igen! Orkar inte sitta och gå tillbaka allt för mycket i tiden.. fattar mig "kort"! ha ha.... humorn är låååg...





Imåndags så hade vi (Walle) sin årliga "skinkmacka". Vännerna träffas och äter god skinka och myser in julen!


Julafton firade vi hemma hos Elinas farmor Monica. Mycket trevligt.
Elinas första möte med jultomten! En microsekund efter kortet togs kom världens gråt. He he..
Stackars barn, kastad till en ful okänd gubbes famn...

Min stiliga pojkvän!

På juldagen hade vi lite förfest hemma hos oss i baren innan jag och några polare åkte vidare till Uppsala på fest!

Vi hade så jävla kul! Säger bara IGEN!
Skadade inte heller att man bara gjorde av med 25kr på hela kvällen.
Glad för att vara tjej!!


Annandagen så hälsade vi på Sandy och B-O som bjöd på middag.
Super god lax med romsås. Precis vad jag behövde!!

Idag så har varit med Jessica på stinsen. Kikade lite på rean. Vi konstaterade att det inte var värt att handla nått då köerna var groteska! Så vi tog en lunch och tog en promenad till Elgiganten där jag köpte en ny liten stereo. Ska snart packa upp den och provköra en skiva nere i baren... passa på att provdricka en bärs oxå... näää... inte ett dugg sugen faktiskt. Ska spara mig till den 5/2 då vi ska på Wheelskryssningen.

Det var allt gott folk!
Nu ska jag käka lite middag... tror det står Risotto på menyn idag!

Over and out!





Kommentarer
Postat av: Nilla

Halloj bruden..mina finger toppar är helt sönderskrubbade men nu är den gamla lägenheten skrubbad...ha det gott kom o hälsa på snart

2008-12-29 @ 07:23:30
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Nilla

Här jobbas det ..men jag har tagit ledigt 7 - 9 jan...ska följa med jerry till den nya skolan då..Har sandy fått bebis än???

2008-12-30 @ 07:14:04
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0