Fy för magsjuka...

Snart nyår. Då är tanken att vi ska fira hemma hos oss. Just nu har Elina fått nått skit i magen så blöjorna byts ofta. Tror även jag har drabbats lite... får se om det bara är tillfälligt. Om det inte går över idag så får vi nog styra om nyårsplanerna.
Tråkigaste är att jag ska jobba på det nya jobbet på nyårsdagen och då vill man ju inte vara sjuk... klingar inte så bra..just inte på nyårsdagen heller. Men men bara hålla tummarna.

Hade bloggat en hel sida... sen krånglade internet... så ni får bara ta del av det som blev sparat! Less blir man på det här jävla internetet!!!

Skriver nästa år igen!

ses!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hoppas att ni kryar på er!

Kram

2008-12-30 @ 17:00:06
Postat av: Monica Wallberg

Hej såg helt plötsligt när jag satt och knappade att du har en blogg. Jag har nu tittat lite och njutit av söta bilder. Kram till dig och ha ett bra 2009.Monica

2009-01-01 @ 17:02:26
Postat av: Nilla

Hallo

Jo vi är hemma ska flytta buicken på söndag..ha de bra

2009-01-03 @ 22:23:55
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0