Några få meningar..

Känner inte alls för att blogga idag.. men skriver ner några rader iallafall.. är supertrött... gick upp allderless för tidigt.

Idag har jag julhandlat det sista.

Mamma och pappa var här och hälsade på, åt lite lunch...

Lekt lite med Elin idag.. hehe.. hon fick agera provdocka :) Så sött... gammelfarmor har stickat.

Min farmor har stickat!

Igår så lekte Elina lejontämjare... aldrig hört henne skratta så gott!



Eller gråta så mycket när katten tog pinnen!



Nu ska jag umgås lite med min kära sambo innan jag däckar ihop!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad söt hon e! Inte lätt nära elaka katten tar pinnen ;)

Hare gott! Kram

2008-12-17 @ 21:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0