Oj vad tiden går.. å inte har man bloggat nått...

Tiden går men just nu så händer det inte så mycket...

Vad har jag gjort den senaste veckan då jag inte bloggat... hmmm.. kliar lite...

Ozzy (katten) fick jag ta till vetrinären då hans örat  blev konstigt torrt och inte ville bli bättre.. visade sig vara SVAMP!
Så tusenkronor senare kom jag hem med katten och fungoral schampoo som jag skulle badda på örat... mjällschampo..konstigt.. men men.. verkar funka. 14dagar ska vi hålla på morgon och kväll... suck.

Sen i lördags så gjorde jag min sista intro dag på nya jobbet! Så nu är man klar för att kavla upp ärmarna och börja jobba. Kul.. men samtidigt... - VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ! INGE MER FRITID!! nu gäller det att planera allt man gör...
Hade tänkt att åka upp till mor och far efter nyår... men shi fick jag... jobbar ju på schema hela januari..3-5 kvällar i veckan.. Får se hur det går! Men jag vill ju ha stålar!

Sen här om dagen var jag och Elina och hälsade på Adam och Regina. Gud vad stor Adam har blivit. Han fyller 1år nu i december! Helt otroligt vad snabbt tiden går. Vad barn utvecklas! Ska bli så kul när Elina börjar prata. Ser verkligen fram emot det!
Elina och Adam


Igår träffade vi Jeanette lite snabbt i stinsen när vi skulle julhandla lite.. har fortfarande lite kvar att handla..
Några tips på vad man kan ge sin käresta??

Igår var jag på klubbmöte. Vi ska ha julbord i helgen så lite planering inför det. Vi (Walle) ska få göra julskinkan!! Så det blir trevligt. Har lovat Walle att han ska få ut och härja på lördag, så jag sitter nog bara hemma och dricker lättglögg och glor på TV. Nån som vill göra sällskap så varmt välkomen!

Just nu håller jag på att baka lussebullar... ser på klockan att de blev färdig jästa för 2 minuter sen... dax att baka ut!

Hoppas ni har det bra där ut!

många kramar i vinter rusket.

God Jul


Kommentarer
Postat av: Nilla

Fy fanken vilket härligt kort på Elina..det sista kortet

2008-12-11 @ 21:32:28
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hoppas ni har haft en trevlig luciadag. Vi var iväg till Stinsen och kikade på luciatåget där, mycket folk :) Vi hörs och syns!! Kram

2008-12-13 @ 22:59:49
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Postat av: Nilla

jamen tack för i går då...hoppas att gubben hade roligt ute ...

2008-12-14 @ 22:14:59
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Jessica

Perfekt julkort ju :)

2008-12-17 @ 21:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0