Så skönt att äntligen vara fri från snuvan! Frisk kommer jag aldrig bli ;)

Ja happ... vad har hänt?

Walle kom hem i söndags, genom förkyld och öroninflammation...  *stackarn*   så han låg deckad mån-ons...

I tisdags var jag i stinsen med Jeanette och Filippa. Lite julklappar vart det.. men lång väg kvar!

I onsdags var jag i Haninge C och träffade min kära syster. Där mötte vi även upp min kusin och hennes kille och deras nyfödde son Vincent! SÅÅÅ söt! två veckor gammal! Inte stor! Fick hålla liten stund... men hjälp vad läskigt! Inte van att hålla så liten! Men mysigt var det!!
Elinas syssling Vincent                    


Idag så kom Melissa och dottern Nova hem till mig och Elina. Vi fika och åt lite lunch.. soppa bjöds det på!
Fick höra Nova skratta! Alltid lika mysigt att höra barnskratt! Nästan så tårarna kom!



Vi kom överrens om att vi måste göra något åt våra "hängbukar" man har fortfarande kvar några gravidkilon som måste bort! Vi ska väl sätta upp någon typ av aktivitetsschema så vi får våra rövar ur soffan...

Ska även se om vi inte kan lura med oss våra karlar som också har några "gravidkilon" att gå av sig!
Får se hur det går!

I morgon har jag inga planer... konstigt nog... på lördag ska jag gå min andra introdag på det nya jobbet! Sen är det bara att börja jobba på. 1/1 då jävlar ska man vara pigg!
På lördag kommer även min barndomskamrat Lisa på besök. Vi ska väl snacka lite skit och kanske ta oss ett välförkänt glas rött :)   mmmmm.....

Nu ska jag gå och göra min sambo sällskap.... hmm eller inte.... hör just nu att han kollar på fotboll... mindre kul....
blir nog kvar framför den här dumburken istället...  ska gå och hälla upp ett glas iskallt vatten!

Vi ses

kram på er alla i vintermörkret!

*bye bye*

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken sötnos din kusse har fått... Hoppas allt är bra med er och att Walle har blivit bättre!! Kramar

2008-12-05 @ 09:02:43
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0