Away to the south side och town...

Hej hopp!

Igår var jag med Jeanette på promenad. Vi konstaterade att plogningen suger i Edsberg. Nu när snön töar så ligger det isberg på trotoarerna.. inte barnvagnsvänligt! Skickar en tisstel ;)

Idag ska jag hem till min kära stora syster och låna deras bastu! Var allt förlängesen som jag bastade! Inte konstigt att man blir sjuk! Ska basta ur var ända liten bacill i kroppen!!!
Vi ska också förbi centrum och se om man kan hitta några fina julklappar. Börjar bli dax nu!     

Nu ska jag packa väskan! Blir ju lite att ta med sig när man ska åka bort hela dagen!!

Får inte glöma kameran.. som ni ser så är det inte den färskaste bilden på moster och Elina...

Vi ses!

bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0