Dagarna går

Hej å hå!

Just nu känner jag mig som en sleten mamma...är såååå trött! Vill bara ta en dusch och krypa ner i sängen.
Ska nog göra det... läsa en bok eller nått. Det var evigheter sen!
Äntligen kan man ju göra det nu när Elina sover i eget rum!
Innan var man ju så rädd att man skulle väcka henne!

Vad har vi gjort idag då... lekt, promenerat, lekt, städat, lekt, tvättat, lekt, lagat mat, lekt...Otroligt vad en som liten kräver när man är hemma och "inte ska göra nåt". Mycket enklare att åka bort någonstan...tiden går så mycket snabbare då!

I går var jag med om en läskig grej! Elina satte ordentligt ihalsen! Satt och matade henne.. så började hon skratta. Sen såg man hur det hade fastnat. Hon började bli allderles röd i ansiktet! Vilken panik man känner inom sig!
Fort upp med henne. Lutade henne framåt och klappade i ryggen. Tog ett tag (kändes som en evighet) sen lossnade det. Så kräktes hon upp allt hon hade fått ner. Pust...

Nu nånting lite roligare! Jag ska på arbetsintervju! Sökte jobb inom ASHI (avanserad sjuvård i hemmet) och på måndag ska jag dit och sälja mig själv!

I helgen är det farsdag. Vet ej om vi ska fira den... vet att vi ska till Walles pappa på middag på lördag..
Ser fram emot att ta ett glas rött vin!

Nä nu ska jag göra som jag skrev!
Ta en duch och krypa ner i min renbäddade säng! Kanske läsa lite korsord!

haaa deeee

god natt!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Tja bruden

Det var en trevlig överaskning att du bloggar he he innebär att jag kan terra dej även här..vilken härlig mage sandy har fått..ha de bra och vi hörs

2008-11-07 @ 08:24:52
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Elin

Heej Heeej!



Allt bra med dej?

Söööööt bäääbiiis

Gå in i min blogg och kommentera vad du tycker om jag borde köpa mobilen eller inte :)



Puus

2008-11-07 @ 09:08:21
URL: http://prinsessansdaagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söt bild!, kul läsning! vad sker i helgen för skoj?:)

2008-11-07 @ 10:44:25
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0