Elina förkyld... usch vad trisst..

Från att varit lite snorig kommer nu gröna slemmiga busar från näsan.. gulgrön gegga i ögonen! Stackars lilla älsklingen...  Ingenting passar.. leka är kul en liten stund... ingen feber dock! *Skönt*
BVC...hmmm.... deras öppettider och telefontider är ju hel skumma... och ringer man till en annan mottagning för att rådfråga.. då får man svaret att man måste vända sig till sin egen BVC... är inte alla lika utbildade? Det handlar ju bara om en rådfråga!!! Morrr...

Igår var vi hemma. Sabina kom en stund vid lunch och visade upp sin gravidmage! Dem är överallt!
Har fått reda på att två till blivit gravida!!! Ena är Elin på mitt jobb(är i vecka 16) och den andra är för tidigt att avslöja(hon är bara i vecka 6)! Kul kul! Man blir lite sugen... men men... just nu känns det som att man ska vänta lite!! Vill ge Elina all min tid! + det ju rätt trevligt att dricka nått glas vin eller någon öl...   ;)

Igår vart jag tvungen att åka till Edsberg för att hämta mitt partyansikte(smink) som jag lämnat kvar hos Jeanette i Lördags! Jeanette ska åka upp till Gästrikland idag.. och eftersom jag ska ut nu i helgen igen så... ni förstår! (ska till Bollnäs med raggarna!)
Väl möt Jeanette.. vi tog en liten promenad i Edsberg.. hämtade en bok på biblioteket till Elina. Trevligt.

Vår lilla kattgäst var inne hos oss hela går kvällen! Vill äta allt utom katternas torrfoder. Han fick korv, barnmatsrester, leverpastej(vilket jag pulade in en avmaskningstablett i,he he) bonqure tacoost, han åt t.o.m vällingpulver!! Vad är detta för katt?!! Ska lämna ett brev till våra grannar om det är någon som känner igen vår lilla gäst! Annars så åker han nog tyvärr till katthem...han är grovt misstänkt för att vara pappa till Daisys kattunge! Han har stooora bollar och små tofsar på öronen.
Vår lilla kattgäst

Nu har snor fia somnat... dags att göra lite nytta här hemma!!!
Ha det gott!

Några gravid magar just nu!
Sandy
Sandy        Sabina           Kusin Linda

Kommentarer
Postat av: Lissa

usch usch! Hoppas skruttan kryar på sig!! Kramar från oss

2008-11-19 @ 15:15:07
URL: http://septembernova.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stora magar,,hihi

2008-11-19 @ 17:31:28
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Annika

Känner mig så låst här hemma när hon nu är sjuk...deprimerande.. man vill ju att hon ska få vila och bli frisk!!

2008-11-20 @ 09:35:41
URL: http://missannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0