En hel vecka har gått sen sist!

Nu har man varit dååålig på att skriva.. men men skärpning!

Såååå... vad har hänt?

Min snälla höggravida kusin Linda var här och gästade tisdag-fredag medans Walle var i Kumla och byggde hiss.
Mysigt med gravidmagar!!

Sen i helgen har jag haft Mary Kay Party!   Mary Kay party hemma hos mig!   Trevligt med lite olika produkter man får prova på och umgås! Själv fick jag en "fest-makup" vilken jag tvättade bort innan jag gick! ha ha... var lite för mycket!!

Efter partyt så skulle jag och Jeanette ut och göra världen! Ha ha
Vi åkte hem till Jeanette och skulle förvärma lite. Började med korvmed bröd och en bärs.. säger bara "se upp för droppfri ketschup!!!" Hel galet!

Efter att ha sminkat om sig och lyssnat på lite musik (IQ-låten) (http://www.iq.se/content/) var det dax att ta bussen ner till Sollentuna C.

Stinsvillan var stängd så det vart Paddys istället... sjöng lite karaokey och snackade lite med folk. Sen var det dax att åka vidare! Jeanette skulle ta med mig till Garbos i Sumpan... Vi fick skjus dit av Walles snälla bror Christer! Inte helt fel att slippa åka kommunalt!!

Väl inne på Garbos var det fullt med folk! alkoholen flöda ivanlig ordning! Men nått gick snett! Jag gick ut och spydde! Fy Fan vad ofräscht!!! Men det gjorde ju inget.. rock n roll efter det! Tror jag att vi drack ett par förstarka drinkar lite väl för fort!
Jeanette kände någon i baren som inte var blyg med spriten!
Kul hade vi!! bakis vart man!
Vi slapp även åka buss hem, Lelle var så snäll att han kom och hämtade oss! Sååå skönt!

Kunde bara sova 4 timmar.. var upp kl 9 på söndagen... kanske lite full fortfarande... för illamåendet kom iefterhand! Konstigt det där! Som om kroppen inte vill sova igenom ruset... är nästan så här varje gång jag vart ute!

Walle åkte och jobbade vid 11 så det var bara att kliva in i Mammarollen och göra det bästa av dagen!
Jag bakis och Elina förkyld-kinkig... Tjohooo! Men det gick! 

Idag så ska jag tvätta lite. Och så ska jag ringa Jeanette och höra om vi skulle till Kyrkans sångstund med barnen!

Det var allt!

Vi hörs!!

*over and out*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så typiskt att du är på mitt stammishak (Paddy´s ;) ) när jag jobbar å sliter :(

2008-11-17 @ 23:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0