Måndag måndag...igen

Nu kom jag hem från arbetsintervjuen... det gick... SKITBRA!! Anställd direkt! Bra tim lön...
Nu j-vlar ska här jobbas!
På onsdag nästa vecka ska jag gå intro..
Börjar jobba på riktigt 1/1-09   Inge krök på nyår med andra ord! Kanske lite... börjar ju inte förens kl 17.00 ;)

Vad har hänt sen sist...

I fredags var jag med Jeanette och Filippa hela dagen! Vi var på promenad i Sollentuna, Edsviken.
Jeanette matar änderna med sockerkaka i Edsviken.

Sen gick vi hem till Jeanette och åt en jätte god lunch! Kyckling med pommes! mmm 
Sen var det lite lekstund för barnen.
Elina och Filippa leker hemma hos Filippa.
När vi åkte hem somnade Elina direkt i bilbarnstolen helt utmattad!

Väl hemma var det dags för lite Fredags mys. Min underbara pojkvän hade handlat hem div godsaker! Han vet då hur man får mig på fall! *love him*
                                                                 
Man ser hur varm(ångar) och god maten är!


På lördagen så tog vi det lugnt. På kvällen ålte vi hem till Walles pappa och åt middag. Smörgåstårta bjöds det på! Riktigt gott! Inte konstig att man ser ut som man gör... ha ha..

Söndagen gick också väldigt lugnt till...
mina kaniner hade rymmt.. så jag fick ut å jaga lite!
På eftermiddagen åkte vi till mamma och pappa för att fira pappa. Där bjöds det på ciabatta med tillbehör! Mums även där!

Väl hemma så somnade Elina så fint och vi kunde kika på en film i lugn o ro innan det var dags att krypa till kojs!

Så har min helg sett ut!

Nu ska jag ta hand om min underbara dotter som börjar på att bli lite förkyld...
Så ska jag försöka ta hand om vårat fina hem också!

Kul dag...
Imorgon kommer min kusin Linda hit,roligt!
Walle ska åka till kumla och jobba några dagar... blir säker jättebra!

Ha det gott folk!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Lissa

Åh va kul! tjäna lite extra klirr i kassan! Kram

2008-11-11 @ 17:00:31
URL: http://septembernova.blogg.se/
Postat av: Jeanette

GRYMT snygg jag var på bilden skratt!! Näääääääääääääää, GRYMT att du fick jobbet. Hur många äpplen fick du ta med dig till intervjun??? Avis jag blir, jag vill också ha ett bra jobb... Ses på lördag...

2008-11-11 @ 19:48:58
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Postat av: Jessica

STORT grattis till det nya jobbet! Och tack för stödet! Kram

2008-11-11 @ 21:09:31
Postat av: nilla

Grattis till jobbet..roligt..

Tyvärr ses vi inte på mötet,dyngsjuk..ha de bra

2008-11-12 @ 08:23:18
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Lissa

Halloj! Ja nu går det verkligen fort! :D Det är en badhjälp som man sätter i badkaret eller baljan.. Funkade inte i badbaljan, hon blev nästan hysterisk! :/ Men satte jag den på golvet och duschade henne så funkade det.. Kram

2008-11-15 @ 10:34:30
URL: http://septembernova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0