Bla bla blaa

Sitter här i min ensamhet.. familjen sover.. och klockan är bara 19.00.. jag känner mig också färdig för idag!
Helt otroligt vad allt tar på krafterna när man är sjuk! Man orkar ju inget...

Så vad gör vi om dagarna...
inte mycket..försöker leka och vila för att få tiden att gå... skit tråkigt.. både jag och Elina börjar tröttna på våra lekar nu.. har ju suttit inne i över tvåveckors tid! VILL UT! Ska ut på promenad i morgon... Det är nästan ett måste! Elina är ju varken hängig eller har feber så bara vi klär oss väl! Hoppas jag hittar någon att gå med...

  


I morgonbitti åker Walle till tyskland tidigt... sen är vi solo..ska se om jag kan åka och hälsa på någon.. kanske sova hos syrran eller nått... är ju så tråkigt, om inte annat tungt att vara "ensamstående"... skönt med lite avlastning. 
Köpte en resesäng till Elina idag... som jag inte fattar hur man får upp... tror att den är trasig.. ska åka och byta den i morgon.

I Tisdags var vi hos BVC... Elina är nu 68cm lång och väger 7205g.. inte så mycket.. hennes en månad yngre kompis väger nästan 1KG mer! Helt otroligt hur olika det kan bli!
I dag visade Elina lite tendens till att lära sig sätta sig själv på rumpan... tror inte det är långt kvar...tror att det saknas lite muskler och ett mindre halt golv...

Kattungen växer så det knakar.. den börjar gå mindre promenader nu. Jättesött än så länge... blir värre sen när den ska hoppa runt i soffan och hänga i gardinen.
Kattungen har nu fått ett namn,en blandning mellan Daisy och Ozzy = Dizzy.


Längtar tills vi blir friska och kan åka och hälsa på min kusins nyfödda barn, Vincent. Finns inge mysigare än en "nyknäckt" bebis!

Nog för idag... jag skulle säker kunna skriva en hel novell om allt och inget idag.. för så tråkigt har jag.
Är lite avis på min vän Lotta som just nu är i Thailand och ska vara där i två veckor... drömmer mig bort...

Ha det gott folk!
Vi ses när vi blir friskare!

bye bye

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så söt hon e! Hoppas ni mår bättre snart. Får se till å ses nästa gång jag är i Sthlm..el om ni vill komma hit och hälsa på. Kram

2008-11-26 @ 22:40:44
URL: http://addliv.bloggspot.se
Postat av: Nilla

Halloj...

Klä på dej och gå ut lite frisk luft har inte dödat ngn ännu....krya på dej o krama lilla sötnosen

2008-11-27 @ 16:46:19
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Lisa

nu vart adressen rätt:)

2008-11-27 @ 21:52:32
URL: http://www.addliv.bloggspot.com
Postat av: Anonym

TYPISKT..nu då..:-D

2008-11-27 @ 21:53:34
URL: http://ADDLIV.BLOGSPOT.COM
Postat av: linda

guud vad söt kattungen har blivit å fint namn!!!

2008-12-17 @ 15:31:10
URL: http://lindusbindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0