Å vilken seg dag...

Ibland blir man förvånad över hur segt en dag kan gå!
Men i all min trisstes så satt jag och tittade på lite bilder på Elina och insåg hur fort tiden har gått!
Elina nyfödd Här är Elina nyfödd! 2008-04-20 tittade hon ut!


Elina 6 månaderOch idag är hon 6månader gammal!!!

Om två månader är det jul... det var inte så längesen det var midsommar...

Mycket som flyger i tankarna när man går hemma och strosar...

Idag händer det inte så mycket mer!
Jag vet att jag skrev att jag skulle träna idag.. men min hosta har varit värre idag och så känner jag mig inte iform..
Ska tända några ljus och lägg mig i ett varmt bad ikväll!

Ha det gott!
/Annika

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad stor hon e! Det är inte klokt vad hon växer. Dags för tant Jessica å va ledig nån dag å ha en playdate!!

2008-10-27 @ 23:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0