FREDAG! Ahhhhaaa :)

Alla dagar är ju som fredagar när man går hemma och är mammaledig. Men det känns lite bättre på självaste fredagen när man kan göra det lite mysigt här hemma. Och handla hem något extra gott och överraska Walle. 
    Idag har jag och Elina varit i Köpcentret Stinsen i Sollentuna och shoppat lite.
Vart en liten klänning till Elina och en liten present till pappa (två nya T-shirts som han kan ha på innebandyn, hans gammla börjar bli så slitna och luktar surt!) Sen tog jag och Elina en liten lunch på woken. Jag är positivt överraskad över hur bra det går att sätta henne i barnstolen och mata henne, inge kladd! (Elina är på måndag 20/10 6månadag!)
   Nu ska jag gå och sätta upp håret i värmespolar inför kvällens middag!
Mycket mer händer det inte...

Imorgon kommer mamma hit och ska sitta barnvakt några timmar på kvällen då jag och Walle ska på en 40-års skiva på klubben!


 Elina och Pappa Världens bästa pappa!


* Bye bye *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0