Halva veckan gått...


Igår var jag och Elina i Upplands Väsby centrum och shoppade lite. Kläder till Elina och Gardiner till mamma :)

Imorgon ska jag börja städa (en liten Höststäd) sen ska jag sy upp gardinerna och lägga på nya dukar på borden!
Allt ska vara rent och fint tills på fredag...*jag är lite av en pedant...jag vet...*

Idag har varit lite effektiv...

städat åt kaninerna..



bakat kakor... biscotti(mandel och kardemumma) och kolasnittar

tagit hand om lite tvätt........inge kul...

och tagit en 40min promenad i det fina med blåsiga vädret! Skönt...

Nu är det dax att natta Elina.. ska pröva välling för första gången, får se hur det går! Förhoppningsvis sover hon lite längre... vill sluta amma natte tid....

Sen är det dax för Efterlyst!! Kan vara ett av de bästa program som finns.. 

*sitter och funderar på om jag ska göra iordning ett fot bad*

Ha det gott allihopa!

Skriv gärna en komentar om det är nått ni tänker på eller vill tips om...

mvh Annika





Kommentarer
Postat av: Lissa

Du är så huslig! Kan du inte komma hit och fortsätta? :D

2008-10-22 @ 22:03:44
URL: http://septembernova.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken ångest jag får när jag hör hur huslig du e, du skulle kunna få låna nyckeln hem till mig om du vill hänga här på dagarna och fixa?? ;)

2008-10-27 @ 23:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0