Helg igen!!

Nu är det lördag och solen sken för en liten stund sen.... synd att den försvann... hade varit skönt med en solig uppiggande promenad, men men det får gå en då!

Igår var jag på tjejkväll/ Mary kay kväll hos Melissa, där vi fick prova massor av härliga produkter för ansikte och händer! Riktigt trevligt! Så vart man 700kr fattigare... lätt påverkad är man av försäljare! Får se om man får nå friskare hud... fick köpa en hudkräm för 25+ åldrande hy.. FY FAN!!! Men men... man är inte äldre än vad man gör sig till...sen att livet sätter sina spår kan man ju inte göra så mycket åt... om man inte vill lägga ner en stor förmögenhet på det... jag ser NEJ TACK!

Fick ett roligt mejl apropå pengar!

I finanskrisens tider....... Om man köpte Ericsson aktier för 100.000
Kronor för cirka 3 år sedan så är de värda kring 4.600 Kronor idag. Om
man istället köpte Telecom, till exempel Song Networks, för 100.000
kronor så har man idag kvar 791 Kronor. Om man var klok och för 3 år
sedan gick på bolaget och köpte starköl för 100.000 Kronor, drack ur
dem, hade trevligt och idag går och pantar tomflaskorna så får man
6.741 Kronor. Det är därför grabbarna på torget i centrum kallas för
A-laget
.

Så riktigt så!!

Idag ska jag se om jag kan få en tid hos frisören för slingning av hår... börjar få en såndär snygg "råttfärgad" utväxt....
Sen ska jag höra runt om det är någon som vill gå på promenad!

Ikväll ska jag jobba på våran klubb igen! Vi har lånat ut klubbhuset till vårat husband "Rockits" där två i gruppen firar sin 25års dag!
Hoppas det går bra, var inte så jättemånga som sa att de skulle jobba.

Så ser min dag ut.... Skriv er mer i morgon och berättar om allt gick bra!

C U out there!!

*god bye*

Vill bara säga att jag har den bästa pojkvännen i världen! Finns ingen annan på denna jord som får mig att må så bra som han gör!! Love You!! Always!

Kommentarer
Postat av: Thezz

Hehe köpte du hudvårdskittet? Ja man blir lätt pålurad massa struntsaker hehe. Jag köpte både hudvårdskittet och senare ett smink-kitt. Som jag knappt använt ska tilläggas haha.

Trevlig helg

2008-10-25 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0