Pysslar... thats my hobby :)

Hej hej! Så skönt när Elina sover! Man hinner med så mycket! Nu har jag sytt och hängt upp mina gardiner, rätt nöjd faktiskt!

Innan 
Mina vår gardiner 2008 ;)


Efter    mina höst gardiner 2008...

Nu ska jag fram med dammsugaren.. sen är det dax för lunch...
Det är inte alls lika kul... finns det  nå tråkigare än att göra lunch till sig själv... :(

Efter allt pyssel, är det nog hög tid att gå ut och gå!
Ska bara damma av vagnen först! J-vla bergvärmeborrare dammade ner vagnen igår... just nu står de och skitar ner HELA tomten och mina kaniner! Ser för jävligt ut... hoppas det går att få bort lätt...

Får se om det händer nått mer spännande idag..då uppdaterar jag... annars så hörs vi!


kram kram

Kommentarer
Postat av: Lissa

Det blev skitsnyggt!

2008-10-23 @ 13:57:36
URL: http://septembernova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0