Slut efter en lååång helg...

Hej hej! Nu sitter jag här i min ensamhet igen. Åter igen sover lilla Elina och Walle är och tränar innebandy! Då tar man tillfället iakt och har lite " kvalitetstid" för sig själv...
  

Så vad har hänt i helgen? Jo.. i fredags så var vi som sagt på middag hos ett par goda vänner! Vart lite tacos mys mmm!

I lördags så åkte jag och hämtade min mor som fick sitta barnvakt några timmar medans jag och Walle var ute på klubben (www.sollentunadoorslammers.se) och firade Ingela som fyllde 40år. Det vart lite kalas, öl och karoke!



Idag så vart jag veckt kl 7.00, inte bara utav min söta dotter som började jollra, utan också av min kära mor som stormade in i sovrummet...ha ha..nästan lite flashbacks från tiden då man bodde hemma! Efter att ha vaknat till liv och ätit frukost så körde jag hem mamma till Haninge. Sen åkte jag och Elina å kikade på när Walle spelade match i innebandy. Matchen slutade 3-3, vilket var rätt ok eftersom de mötte det bästalaget som vunnit korpen 2 år i rad.

Efter det så åkte vi hem och lektepå filten. Sen kom Elinas kompis Nova med föräldrar( Melissa och Björn) på middag. Idag bjöds det på kyckling wok med honung och cashewnötter m. nuddlar. Mycket gott!



Så har min helg sätt ut...
Nästa vecka ska jag ta tag i min träning igen! Måndag och onsdag SKA jag befinna min i  väsby för lite Friskis och svettis!

Nu är jag så trött så jag kan dööööhhh.... soffan hägrar! :D

Ha det gott! Good night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0