Torsdag har det hunnit bli..

Hej hopp! Nu var det ett tag sen jag skrev. Dax att uppdatera lite!
I Onsdag så hände något oväntat! Våran katt Daisy "ploppade" ut en liten kattunge!!! Hur söt som helst! Tror vi behåller denna :) om jag får bestämma..

I 28/10 födde Daisy en ensam liten kattunge!



I Onsdags så var jag även på Klubbmöte. Alltid trevligt att träffas och prata lite. Planera inför kommande fester och aktiviteter. (22/11 ska vi åka upp till Bollnäs på fest, ett helt buss last med glada raggare :)

Idag har Jeanette och Filippa varit här HELA dagen! Hur trevligt som helst!! Synd som va min kamera helt utan batterier så jag kunde inte ta nått kort på dem. Lyckades filma lite istället!

Efter det så kom även Elinas Farmor på besök, fikade och hade med sig fina presenter till Elina!
 farmor kom med fian presenter till Elina.mer fina kläder från farmor...

 Perfekt nu när kylan kommer och hon börjar växa ur stl 68.

Detta är vad som hänt i korthet....

Imorgon ska jag till tandläkaren...usch... inge kul! Ska ev träffa Jeanette eller/och Melissa också, more fun! Senare när Walle slutat jobba ska vi åka och hälsa på våra vänner B-O och Sandy. Ska bli kul och se hur det går för gravida Sandy. Hon är beräknad i slutet på december, så hon är säkert rund och go! :)

Skriver snart igen.. auf widersehen.. eller nått :) 
  *bye bye*

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fina kläder Elina har fått. När var det du skulle till tandläkaren? Jag Filippa tar troligtvis en promenad till Stinsen. Kram så länge...

2008-10-31 @ 07:42:48
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Postat av: Lissa

Ännu en kattunge? Haha! Kul!

2008-10-31 @ 09:51:11
URL: http://septembernova.blogg.se/
Postat av: Thezz

Det var värst vad du odlar kattungar :-)

Trevlig helg på er där ute i urskogen

2008-10-31 @ 19:07:27
Postat av: Jessica

Det va värst va Daisy är ute och slarvar då...undra vem hon brås på ;p

2008-11-02 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0