En dag i stinsen utan shopping :S

Hej å hå!

Den här veckan rullar på som alla andra.. inga konstigheter..

Måndag var en lugn dag...jobbade på kvällen.

Tisdag var vi på öppnaförskolan, dit kom även Melissa och Nova en stund. Vi laddade upp dom små med lite lunch innan vi åkte till Rosersbergs slottspark. Där tog vi oss en härlig promenad i det fina vädret! Parken var jättefin! Ser verkligen fram emot att få vandra där lite i sommar! Just nu var det väldigt blött på vägarna så vi kunde inte gå så långt...
Efter det så åkte jag å Elina och handlade.. sen var det dax att åka hem för att sen åka och jobba.

Onsdag så hade jag en städ dag här hemma.. mycket behövligt!! Dammade... otroligt vad mycket damm det finns om man väl öppnar ögonen för den.. hmm...
På kvällen så åkte jag och Elina på klubbmöte.. Walle var i Härnösand å jobbade! Härlig resa till och från jobbet! Han var lagom trött när han kom hem!

Torsdag i dag! Idag har jag varit duktig och åkt till tippen med mitt returpapper... hatar reklam!
Måste sätta upp en "Ingen reklam" skylt igen!
Efter det så begav jag och Elina oss till Stinsen där vi mötte Jessica! Elina fick leka lite i lekhagen dehar där.. sen var det dax för lunch och fönstershopping...  helt otroligt konstigt det känns att inte ha pengar till att köpa ens nått litet! Usch vad bortskämd man är med sånt! Måste lägga ner mitt shoppingbehov! Som avslutning på dagen så satt vi i sol och snålblåst och åt mjukglass!

Just nu så är Walle på innebandyträning och Elina sover... den här veckan kommer vi att hinna umgås med varandra EN kväll! Helt sjukt!

(Måndag och tisdag jobbade jag, onsdag jobbade han, idag bandy, imorgon är våran kväll!, lördag ska jag ut, söndag är jag i haninge(tills jag är körbar) och på kvällen har walle innebandy... KUL samliv... eller nått... )

I morgon fredag, våran kväll, får bli en sen middag, Elina somnar vid 19-19.30 efter det är kvällen vår! Fläskfilé och lite röttvin! Sen är det bara ta hand om varandra som gäller!

På lördag ska jag ut till vår raggarklubb å fixa lite.. har ju ett helt klubbhus där som skall skötas! Får se hur det går med Elina, om inte annat är det kul å träffa människorna! Senare ska jag å Elina hem till mamma och pappa, ska passa på å låna deras ångbastu/bubbelbadkar :) Ahhhh... dricka lite mousserande ;) Sen på kvällen ska jag träffa mina gamla vänner/klasskamrater från haninge! Vi ska käka lite och festa loss på O´learys i handen! Tror att det kommer bli skit kul! Hoppas det kommer lite folk! Mamma och pappa ska passa Elina. Första gången som hon sover "borta". Spännande...

Sen var det söndag igen...underbart hur veckorna går!
Hoppas plattsättaren kommer i morgon.. annars blir ju badrummet aldrig klart i tid.. dvs den 24/4 då JAG vill ta en födelsedags bastu!! Vi får se...

I dag så har vi påskpyntat lite jag å Elina :) Brukar inte göra det men i år är ju lite speciellt då Elina finns.. inte för att hon kommer att minnas.. känns bra på nå sätt!



                                                


Ska sälja två av mina kattungar.. de är lev. klara 1Maj. om det är någon som är sugen på en litet sötis så säg till!

 
                                                                                 Tiger                  &             Tisse

Nu ska jag hoppa in i duschen å sen kika på tv eller läsa min tidning "vi föräldrar"..

Vi ses å hörs!

Annika

Kommentarer
Postat av: Nilla

oj va söta vad ska du ha för dem??

2009-04-02 @ 21:41:01
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej.. klart ni ska komma :) Kul... Jag hör av mig senare...

2009-04-03 @ 13:59:15
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Postat av: Angelica

ååå det låter skoj men olarys.

Själv ska man på familjemidda hos svärfar.

Mindre kul men men. Blir nog mysigt!!!

Ska försöka få johan o köra kanske man kan titta förbi olarys om man nu blir lite full.. hahahaha!

Vem vet, jag kanske dyker upp..

2009-04-08 @ 09:49:25
URL: http://oktobersaga.blogg.se/
Postat av: Angelica

ååå det låter skoj men olarys.

Själv ska man på familjemidda hos svärfar.

Mindre kul men men. Blir nog mysigt!!!

Ska försöka få johan o köra kanske man kan titta förbi olarys om man nu blir lite full.. hahahaha!

Vem vet, jag kanske dyker upp.. Om jag får?

2009-04-08 @ 09:49:32
URL: http://oktobersaga.blogg.se/
Postat av: mammagladh

En påskhälsning till just DIG:

http://mammagladh.blogg.se/2009/april/glad-pask.html

2009-04-10 @ 09:02:03
URL: http://www.babymind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0