mycket händer!

Hej igen... vet inte om det är någon som läser min blogg längre eftersom jag är så dålig på att uppdatera??!
Men ni som gör det så skriver jag lite ändå!

I Onsdags så blev jag utbjuden av Jessica för att gå och se Jeff Dunham(komiker) på Kista mässan.


Tro det eller ej... jag hade ingen aning om vem han han var eller vad han ens sysslade med! Men efter en godmiddag i Kista begav vi oss till mässan. Showen var jättekul! Tack så hemskt mycket  Jessica för att du bjöd ut mig ;)

I fredags så åkte jag och hälsade på Jeanett, Anders och Filippa i Torsåker! Sov över där en natt sp Elina och Filippa fick leka av sig och jag å Jeanette fick umgås lite!


  
Känns lite tomt utan dem i närheten! Men vad är 20mil? Tog bara 1,5timme att åka dit. Så det lär bli fler gånger!

I Lördags så var jag, Walle och Elina över till Elinas farfar å grillade, det bjöds på grillad tonfisk. Vilket var helt otroligt gott!
 

Efter det så tog jag och jessica en premiär tur i Forden! Åkte in till stan och drog sveavägen några gånger!
Lite kallt vart det, vi kunde ju bara åka nercabbat eftersom takfästena var ner monterade! ha ha Brrrrr...
 

Söndag blev en tur till Skansen! Björn,Melissa och Nova följde med! Efter att ha kikat på djuren tog vi oss en lunch på Gubbhyllan där Walles bror Christer jobbar!

  

Å efter det åkte vi hem till Elinas Farmor som bjöd på middag!
Elina fick leka med sina kusiner och var helt färdig när vi kom hem!


Idag så är Walle och skrivar det sista på forden..  jag ska snart åka och träffa Jessica och handla lite...
Sen måste jag hålla koll på våran kära Ozzy som blivit allderles svullen i ansiktet...

måste kanske åka in till vetrinären... härligt billigt en helgdag.. :( Men vi får se vad som händer..han har inge ont och äter å dricker...

ska göra ordning lite påskmat här hemma...så vi kan avslutan den här långa helgen..
På tisdag så ska jag börja vara nyttig igen.. får se hur det funkar... måste bli av med socker beroendet! Så håll mig borta från godis å fikabröd! tack!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessie

Klart man fortfarande läser din blogg, men man är ju inte lika ofta å kollar längre :p

Ses om en stund! Kram

2009-04-13 @ 11:14:08
Postat av: Jeanette

Haha.. Nämen gud så Ozzy ser ut.. Vad har han gjort den lilla olycksfågeln? Tack så jätte mycket för ett trevligt besök.. Vi hörs och ses snart igen ;)

2009-04-13 @ 11:58:09
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Postat av: mammagladh

Hoppas katten inte råkat ut för något allvarligt. Elina börjar se så stor ut!



http://mammagladh.blogg.se

2009-04-13 @ 19:44:28
URL: http://www.babymind.se
Postat av: Annika

Ozzys svullnad har börjat lägga sig!

2009-04-13 @ 20:51:34
Postat av: Angelica

Va skönt!!!

Våran katt hade värsta bölden med var i. Men med johans snålhet så tog han tag och tryckte ut allt några gånger. Sen blev d bra.

Katter har bra läk kött!!!

Va det kul på olarys?

Vi åkte hem, va skit trött....

kram

2009-04-13 @ 21:42:42
URL: http://oktobersaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0