Vårdag :)

Idag så känns allt lite bättre efter att ha fått luftat och rensat tankar. Tur att man har en sån förstående pojkvän!
Men ryggen är den samma... å jag har väl inte varit den snällaste mot den heller...

Idag så har jag och Elina varit på plantagen och spanat in olika växter och fiskat efter idéer om hur man kan dekorera i trädgården hemma... fick syn på en bok som jag vill ha.. min snälla mor och far fixar så jag får den i födelsedagspresent.. :D Så sen är det bara börja gräva och påta!

Idag har jag även agerat trädgårdsmästare.. jag har sått gräs!!! Ser riktigt lovande ut.. hoppas det tar sig.. vi har ju två stora igenlappningar efter två djupa traktorspår raktöver gräsmatten.. inte så kul!
Hann inte med allt.. svårt att vara trädgårdsmästare när man även är mamma..
Såg nog rätt roligt ut när jag sprang(bokstavligen) mellan krattan och gungan...

Hann med å fixa undan veckans tvätt! Härligt!

Senare när Walle kom hem så åkte jag till jobbet.. stämplade in.. skyndade mig till märsta.. tog en middag med Jessica och pratade lite och drömde oss bort till helgen då vi ska få festa tillsammans! Wohooo..

Nu sitter jag på jobbet och bloggar innan jag ska åka hem.. men först en sväng in på FB! My second home..

I morgon blir det av till Haninge/Huddinge!! Ska träffa syrran och mamma och pappa! De ska även få passa Elina en stund medands jag gör nått roligt med mig själv.. dvs. fönster shoppa..lönen kommer ju inte förens på fredag...
Ska nog passa på och hoppa in i deras ångbastu/bubbelkar när jag ändå är där! Det måste ju göra gott för ryggen!!

På fredag är det full rulle med att förbereda inför Elinas kalas!! Tårtor och bullar ska bakas! Grillmatrial ska inhandlas! Systembolaget ska få ett litet besök :) Måste ju fira mina 26år på nått sätt! ;)

Ha det gott! Vi hörs..

kram /A

Min lilla söta som redan blivit ett år!!! Tack alla för uppvaktningen på Elinas 1-årsdag!!!


Kommentarer
Postat av: mammagladh - mot besiktning

Hoppas ni haft en trevlig helg!



http://mammagladh.blogg.se/2009/april/mot-besiktning.html

2009-04-27 @ 12:49:00
URL: http://www.babymind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0