fredag fredag :D



Idag har jag och Elina bara varit hemma!
Har haft fullt upp med att städa, tvätta, vattna,mata, leka, å kokat saft!

Mer än så har vi inte gjort.. men fort har dagen gått! Och slut är man i kroppen!

 


Ikväll kommer Lotta och Conny hit å grillar och umgås lite, trevligt. Händer ju inte allt för ofta :)

Idag är min andra sockerfria dag! Hoppas att jag kan hålla mig över helgen! Måste bli av med beroendet!
Konstigt att man kan vara beroende av socker...förstår er rökare som försöker sluta...

På måndag börjar jag ju arbeta igen... tjohoo.. eller nått... väldigt blandade känslor..
men då iaf ska jag börja äta lite nyttigare.. matlåda eller sallad till lunch!
Blir jag inte gravid så kan jag väl iallafall få känna mig bra på nått sätt!

Sen ska jag och Irene, min svägerska, börja simma. Det ska bli så skönt!
Fördel med att börja arbeta är att det blir lite rutin på saker å ting. Nu när man varit ledig så länge så har man ju gjort lite som man känner, å det är inte alltid så positivt.

Nu kommer man värde sätta sin "lediga" tid mer. Hoppas jag!

Nu ska jag inte sitta här å uggla... dax att välkomna hem Walle. Packa upp kassarna som han handlat, mata Elina och förbereda inför kvällens gäster!

ha en trevlig helg!
/Miss Annika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0