Kalas idag å kalas i morgon såååå ser livet ut för mig! Trala la la

Ha happ...
Fredagen bestod av mys å tv. Lördagen åkte Walle iväg tidigt på Svensexa! Jag och några vänner åkte till Leklandet "barnens djungel" i Arlandastad. Det tyckte Elina var jättekul! Fullfart hela tiden! Å jag fick åka rutchbana å hoppa hoppborg! Bättre kan det väl inte bli?? Efter 2 timmar hålligång så var det dax att åka hem å ladda om inför svärfars kalas :) Walle var ju på Svensexa så jag och Elina bakade en kaka och begav oss till helenelund. Där var även Walles bror m familj så Elina fick fortsätta busa. Efter en trevlig middag och tårta och bulle var det dags att åka hem. Elina somnade som en stock hemma! Å jag var döttstrött!

Pratade lite med Jessica som var partysugen som få... men efter mycket jagande efter party människor hamnade hon hemma hos mig i soffan. Vi svulla kladdkaka(som omjag inte ätit nog på dan redan) å glodde på tvn.

Just nu ligger hon å sover.. undra när hon hade tänkt å vakna... börjar bli lite sugen på frukost!
En annan gick ju upp 6.30! ;)

Senare så ska vi hem till Elinas kusin Martin som ska ha kalas i dag...
Och i morgon fyller självaste herr Mikael Wallberg år... undra vad man ska köpa... har en liten idé... :)

Så kalas i dag å kalas i morgon!

Rullar fram efter denna helg! Men nästa vecka ska jag börja träna lite :)

Nä dax att fixa frulle!


Ha en bra dag!!

kram
/ Miss A

 Miss you my love..

Kommentarer
Postat av: Tildas mamma

ja vatten landet va super åk ditt rekomenderar det varmt:) ska du oxo börja tränna nästa vecka samma här ny hårda tag ahahhaah hade...

2009-08-23 @ 19:30:29
URL: http://mshook.blogg.se/
Postat av: Jessie

Tack för en trevlig kväll i lördags, sällskapet va behövligt! Å söndagsfrukosten såklart :D

Kram

2009-08-24 @ 11:11:03
Postat av: Linda

Du får börja att uppdatera lite bättre annika:-)

2009-08-29 @ 08:41:46
URL: http://lindusbindus.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ni har ju varit på ett till kalas nu i helgen, hur var det?

Missa ju det för att jag jobbar :/

Allt bra annars?

Jobbar lite extra för att kunna vara hemma längre.. Men det tar emot!!

kram kram

2009-09-07 @ 04:47:01
URL: http://oktobersaga.blogg.se/
Postat av: angelica

Vill veta hur helgens kalas va!!

Missa det ju för att jag jobbar.. :/

annars då?

Hoppar in extra för att kunna vara hemma längre.

men det tar emot..

kram

2009-09-07 @ 04:48:56
URL: http://oktobersaga.blogg.se/
Postat av: carina karppine

dags att byta blogg.hälsningar från mor

2009-09-07 @ 11:42:41
URL: http://missannika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0