Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen..

Så det har blivit dax att blogga ser jag och mina trogna läsare... ;)

Just nu är jag uppe hos mor och far i Kramfors! Jag och Elina åkte upp hit i söndags. Walle kommer på torsdag! *längtar*

Här uppe har vi åkt skoter, badat bastu, rullat naken i snön, solat i termobyxor, ätit.. ätit och så har vi ätit lite :P

I helgen som va så var vi på Novas dop! Jättefint! Bäst av allt var sången som plastmorfar sjöng och smörgåstårtorna!

Efter det så vart det lite partaj med min partyprincess! Vi hamnade på Goldenhits.. stället som har allt! Eller?
Vi dansade och träffade lite roliga människor.. som visade sig vara där för att ragga, så de försvann när de insåg att vi inte var speciellt intresserade! :P Vi konstaterade att en gång om året får räcka att åka in till stan å discodansa! ha ha
Raggarfester är sååå mycket roligare! Och lokalhak är mycket trevligare!

Annars... hmm... Elina har varit förkyld ett tag nu.. å magen börjar krångla på den stackars lilla! Det som går kommer snabbt ut.. suck.. hoppas det går över snart!

När jag kommer hem så blir det väl till att jobba lite! Fick en trevlig lön efter att ha jobbat extra några kvällar och helgen... money money!! Shoppa!!! I like!

Ska unna mig något fint och dyrt ;)

I kväll blir det lite bastu igen! Kanske en öl på det... tillhör ju liksom! ;)

Inga nya bilder blir det.. glömde kabeln hemma.. :(

Ha det gott!

kram kram


Kommentarer
Postat av: Thezz

Haha roligt, den låten gick jag och sjöng på halva dagen igår.

2009-02-25 @ 21:44:36
URL: http://thezz82.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hörru du lilla stumpan.... glöm det där med en gång om året.... same place om ett par helger och då ska vi allt rumpstuffa!!!

2009-02-25 @ 22:06:29
Postat av: Jessie

Kom innan 10 säger ja bara...55 min e kö gör man ju gärna inte om!

2009-02-25 @ 22:31:10
Postat av: MissAnnika

ok... två ggr/året... men eftersom vi ska dit å käka så får vi ett bord iallafall!

2009-02-26 @ 08:43:12
Postat av: mammagladh

Hoppa Elina blir frisk snart!

Båda mina änglar är krassliga :-)



http://www.babymind.se

2009-02-27 @ 12:47:12
URL: http://www.babymind.se
Postat av: Jeanette

Hörru... Springer du på Golden utan mig... Jag vill ju supa dig under bordet my friend :)

2009-02-28 @ 15:25:35
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0