jahapp.. då var det februari

Nu har jag inte skrivit något vettigt på ett tag och kommer inte göra det heller :)

I helgen har det varit lugnt! jag har jobbat och varit med Elina...  jag och walle har gått om varandra totalt..
fredags.. när han kommer hem så åker jag och jobbar. Lördag börjar jag tidigt, jobbar till 14,30.. sen ska walle på herrmiddag.. så jag och elina roar oss här hemma...
Idag ska jag jobba kväll... När walle vakna, åkte han och spela innebandy... nu är han på väg hem... då ska vi äta lunch och sen ska jag lägga mig och vila innan jobbet.. sen är det dax att åka.. är väl hemma strax efter 22... då är det bara att lägga sig för att sova!

Kul helg! NOT!!!

Ser sååå fram emot kryssningen!!!! Måste få träffa lite folk!!! Har inte vart ute på en månad.. det kanske inte låter så farligt.. men det känns för mig..

Skulle även vilja gå på en fest på lördagen efter kryssningen men men... man kan inte alltid få som man vill.
Känner mig kvävd av alla krav man har på sig just nu... jobba, vara mamma, uppbokade datum.... funderar på att sluta jobba.. så man har mer tid för familjen och vänner.. men vi får se vad lönekuväret visar här i februari.. det får bli avgörande!!

Vill tacka min mor som har ställt upp med att passa Elina medans jag får lite kvalitetstid för mig själv! Har verkligen kännts underbart! Även fast det bara är några timmar så hinner man samla på sig ny energi!

Nu ska jag gå och göra lite lunch... korvgryta med ris står på menyn idag!


 Over and out..

Kommentarer
Postat av: Rebecca och tildisen

vet hur det känns de e mycket man ska göra inom en liten tid.. du har ju inte så mycket tid kvar så varför inte va hemma med lill tjejen den lilla tid du hat :) så har jag bestämt mej för man hiner ju jobba livet ut ler kram på er

2009-02-01 @ 12:22:46
URL: http://mshook.blogg.se/
Postat av: Annika

Vill ju även tacka far så klart som har hjälpt till lika mycket!!!!

2009-02-03 @ 15:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0