Öppnaförskolan Sälen...mm

Idag har jag och Elina varit på en ny öppenförskola i Märsta. Det var min vän Sabina och hennes två döttrar som tyckte vi kunde åka dit och kika. Vet inte om den lille hade så mycket att säga till om...men men...
Det var trevligt. Alltid lika kul och se Elina i sitt esse när det gäller kryp och lek.

   



Igår så var jag hos Jessica och titta på film och åt allderles för mycket onyttigt... vi har inget bra inflytande på varann.. :D
Men jag antar att det är därför vi tycker om att umgås ;) Skönt att ha en vän som man vet kan prata med och alltid ha garanterat kul och trevligt med. För vi är ju inte dom som är dom.. eller hur!


Något gammal bild men lika kul har vi än idag..



I morgon ska jag och Elina till öppnaförskolan här i Rosersberg. Ska se om det finns några roliga människor där som man kan byta lite tips och idéer med.. Om inte annat så har ju Elina kul som sagt.

Efter det ska vi åka och hälsa på Elinas gammelfarmor och fika. Så dagen kommer ha full fart....

Snart kommer Walle hem från sin bandyträning, så ska vi väl mysa lite innan det är dax att krypa till kojs.

Mer än så har det inte hänt..

Uppdatering kommer efter helgen!

kram kram på er glada läsare!



bye...



Kommentarer
Postat av: Jessie

Lika barn leka bäst! :D

2009-02-12 @ 22:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0