Sista kvällen på jobbet innan ledigheten!

Hej hopp... nu är det 5:e dagen i rad som jag ska jobba... börjar kännas kan jag lova.
Men idag har jag lite extra energi eftersom det är sista kvällen...

Igår när jag kom hem helt slut från jobbet möttes jag av en trevlig överraskning! Min otroligt snälla och gulliga pojkvän hade städat huset, tänt massa ljus och tappat upp ett varm bad med massor av skum!!!
Så hopp i badet, i med en hårinpackning och på med en ansiktsmask...aaahhh... som grädde på mousset kom han in med ett fat frukt och ett glas juice! È han inte bäst?!! Vad har jag gjort för att förtjäna det???  Sov som en liten prinsessa sen...

Idag har jag och Elina varit på öppna förskolan och kika. Det var första gången och jag tror nog att jag ska gå dit flera gånger! Riktigt mysigt. Som en överraskning när jag var där säger föreståndarinnan att vi ska måla!!!
jag som är så okonstnärlig...
Vi var fyra mammor som var där. Medans barnen lekte passade vi mammor på att måla... :D






Efter det åkte vi hem och åt lunch... och tog sedan en frisk promenad i solen!
Så nu ligger Elina och sover i vagnen. Walle har precis kommit och jag ska lägga mig och vila innan jag beger mig till jobbet!

Har varit en riktigt bra dag idag!
bye bye...

Kommentarer
Postat av: Jessica

He is a keeper!

2009-02-03 @ 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0