Sjuk...men ändå inte... :S

Jaha... ytterligare dagar passerar..

I måndags när jag åkte och jobba började det klia nå djävulskt på min kropp... några timmar senare åkte jag till närakuten där de konstatera NÄSSELFEBER! Va? Vad är det? Helt prickig



Försvann efter några timmar... gick med frossa igår kväll och sen så kom prickarna tillbaka i morse! Och nu är det borta igen..Suck... ingen ordning!

Ikväll blir det lugnt.. Walle ska kolla på någon match på tv..så jag lär ju sitta här å glo... eller om jag  passar på och hälsar på någon.. men är ju så trött... och Elina verkar gå igenom någon konstig fas.. Gnällig så gnällig när hon inte får uppmärksamhet... som en annan :P

Tog ett par söta kort på min gnällFia..


 
observera vingarna på ryggen... så sött

Sen har jag pratat med min kära vän Lotta... alltid lika förstående för mig och mina "problem"..
Vi bestämde att vi skulle ta med våra respektive till golden hits och käka, kika på show och rumpstuffa lite! Sen att vi båda är fullt upptagna människor gjorde ju inte saken lättare... så om en månad har vi tid för detta! ha ha... bra med planering!

Nu har jag min söta lilla gnällfia hängandes i ena benet som säger:

- Nu får det vara nog! Lek med mig...

Vad har man för val? Dax att bolla bollen! :)

Ha det bra gott folk!

Bye...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag vill oxå ha en sån morgonrock!!

2009-02-11 @ 21:46:38
Postat av: Thezz

Haha vilken coool. sånna skulle man ha på morgonrocken!

2009-02-12 @ 18:37:42
URL: http://thezz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0