Trött...

Då har det hänt lite igen då.. men orkar inte skriva så mycket idag...är ingen bra bloggare!!

Den stora händelsen var ju i Torsdags! Wheelskryssningen!!!



Jag hade riktigt kul! Det vart som förut bestämt. Man kom om bord på båten. Drack lite öl... åt buffe... drack mer öl.. dansade... fyllesnacka en massa...drack lite till...dansade lite mer.. sov väl ett par timmar...två eller tre hann det nog bli innan man gick upp. Åt lite... drack lite longdrink...badade bastu och pool..drack lite till... dansade lite.. vart alderless för full.. sen var det dax att kliva av! Hem och dyka ner i bingen!

Mamma och pappa satt barnvakt åt Elina medans vi var på kryssningen och det hade gått riktigt bra! Kul! Var inte orolig en ända gång!

varnade mamma och pappa om att vi väntade tillök i familjen vilken dag som helst och självklart så hände det när vi var bortresta!
Våran katt Daisy har fått 4 små söta kattungar!! SÅÅÅÅ söta... men jag längtar inte tills de ska börja kuta runt i huset! *pust* Vi har haft två kullar tidigare.. men då endast 1 och 2 kattungar. Och bara det var ju en tuff match! Men de är ju så söta! ;)

I morgon kommer min partyprinsses hit och ska äta lunch och powerwalka lite! Trevligt. Jag har ingen bil så jag känner mig ganska isolerad!

På tisdag ska jag åka och hämta min bil i Huddinge och passa på att skämma bort mig själv med lite "egentid" medans Elina är hos mamma och pappa ett par timmar! Som sagt, det är så skönt att få ladda batterierna lite!

Onsdag vet jag inte riktigt vad som händer... jag ska åka och hälsa på Elinas gammel farmor någon dag här snart.. tror det blir onsdag eller torsdag..

På torsdag ska jag till öppnaförskolan med min kompis Sabina och hennes lilla dotter Isadora. Vi ska prova på öppnaförskolan i Märsta.

Sen har jag slut på planer...

nää... inte riktigt... på lördag ska jag jobba + att vi har årsmöte på klubben. Söndag ska jag också jobba...

Full späckad vecka!
Ska skriva och berätta om allt går så bra som jag vill att det ska!

Hoppas ni har det bra ute i slasket!
Vill ha vår nu! Vill åka lite jänk!!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jävlar va snygga vi är...he he

2009-02-09 @ 21:52:12
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej pudding!! Låter som om ni har det bra. Kul att Daisy fick söta kissar, synd att vi inte kan skaffa en katt ännu, annars hade vi kunnat offra oss.

Jag och Filippa kommer ner till Sthlm i mars, ses? Jag ska till Pliktverket ;)

Kram

2009-02-10 @ 15:06:01
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0