Baby boom!

Nu har jag rest runt och klämt och känt på bebisar! Så mysigt att jag tror jag måste ha en till!! Men men det får dröja tills efter sommaren!



 Kusin Linda och Elina, gravid med Vincent.
 Välkomnen lilla Vincent!!

 Sabina gravid
  Sabina med dottern Isadora
  Sandy gravid 
  Sandy med dottern Felicia

Som sagt babyboom har det verkligen varit det senaste året!

I Måndags var jag och Elina ute shoppa... köpte en rullgardin till Elinas rum.. ihopp om att hon kanske sover längre på mornarna när det nu blir ljusare... Sen åkte jag och jobba...

I Tisdags så var jag i Knivsta och hälsade på Sabina  å döttrarna Nora och Isadora.
Vi fikade och snacka lite skit i vanlig ordning. Sen åkte jag och jobba...

Idag har jag varit och hälsat på B-O och Sandy och deras dotter Felicia. Fikade även där... går inge bra med att hålla igen med sötsaker när man ska åka och hälsa på folk :( men men... gott var det!!
Nu är jag lång ledig tills på tisdag nästa vecka! Ska bli så skönt!!!

I morgon ska jag åka till Haninge och träffa mamma och Pappa! det var ett tag sen man träffade dem.. hmm 20 dec... om jag inte minns fel... 1 månad! fy vad tiden går fort. Jag ska prova lämna Elina där en stund för att åka och fika med en kompis. Sen ska jag hämta upp Linda och Vincent i Jordbro och sen ska vi åka hem till mig. Linda och Vincent ska stanna här över helgen! KUL! Äntligen någon att umgås med här ute på vischan. Blir sånt flängade runt annars.

Nu är det hög tid för att Elina och sova... och hög tid för mig att sätta mig på den förbenade träningscykeln... har varit väldigt dålig på att underhålla den... Med tankte på hur mycket skit man har ätit så får man nog sitta där ett tag ikväll! :( inge kul... men men... beachen närmar sig... vill inte så i vassen i sommar igen..

Ha det gott allihop! Skriv gärna en kommentar!

over and out


Kommentarer
Postat av: Lissa

Skönt me lite långledigt! Haha känner igen de där me träningscykeln! Har precis kommit ut från duschen efter 30 min cykling,situps och armhävningar! puh Kommer somna nöjd och stolt över mig själv.. Kram

2009-01-21 @ 22:26:14
URL: http://septembernova.blogg.se/
Postat av: carina karppinen

Hej! Vi bor inte i Haninge längre vi bor i Huddinge kommun (Skogås)Ha det så bra och hoppas att du fick en trevlig helg med Linda och Vinsent+Peter ,om han nu kom dit i Lördags.Hälsn.Mamma.KRAM PÅ ER!

2009-01-25 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0