Helgen...

En liten uppdatering...
I fredags så var det så härligt väder att jag var tvungen att gå ut och göra våra gator osäkra... eller nått.. Matade kaninerna.. någon som vill ha två helt osociala otama söta små kaniner??  trodde väl inte det heller... men men Elina kanske kan fostra dem lite när hon nu växer upp... som sagt de är ju söta!



   


Lite senare kom Jeanette och Filippa över lekte och åt lunch. Elina tyckte det var roligt ett tag... tills Filippa började röjja runt bland alla leksaker...då var det gnäll.  Härligt att se hur de små liven tar försig här i livet!
samsas vad är det? 


I Lördags så lämnade jag Elina hos farmor för första gången ensam! Det hade gått jättebra! Hon var där i 5tim! Inge gnäll! Mammas flicka! *stolt* Medans Elina var hos farmor passade jag på och träffa lite kompisar.
Lotta, Conny och Lisette kom upp och gästade i Norrort! Vi tog en lunch på Woken i Stinsen. Gick och kikade lite i affärer..
Sen åkte jag hem och satte mig på träningscykeln i en halvtimme... sen tappade jag upp ett varmt härligt bad och unnade mig en ansiktsmask och en helkropps peeling!
 

Så skönt! Hoppas på fler sånna här tillfällen! Sen kom Walle och Elina hem... Elina var få trött så vi nattade henne nästan direkt.. Då fanns det lite tid kvar på dygnet som vi kunde unna oss. Lite mat och en film.. sen var det dax för sängen!

Idag söndag så har vi haft Elinas farbror Christer på besök! Han gästade i vårat kök! Det bjöds på pasta med fläskfilé, soltorkade tomater, champinjoner och ruccola! MMmmmm... Efter det bjöds det på semla, vilket jag nästan lyckades trycka i mig en hel... pust.. men är det helg så är det!


Snart ska jag gå lägga mig och vila en liten stund innan jag masar mig i väg till jobbet!
Det var min helg mina vänner!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Partysessan ;)

Mysigt med en spakväll! Borde man unna sig lite oftare, men man brukar fastna framför tvn i stället :/ Man ska rå om sig själv lite bättre!

skickar massa kramar

2009-01-18 @ 21:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0