Utkast: För att ...

 För att överraska så bloggar jag i dag med ;)

Igår var en skön dag hemma. Tog en härlig promenad i solen och laddade på solcellerna så att jag skulle orka med att jobba på kvällen!

Igår så hann jag inte med så mycket förutom att tvätta och laga mat... insåg att jag behöver ett till torkställ... spännande va?? ha ha..
Det går ju inte att tvätta lite i taget, utan är det tvättdag så är det!

Igår slog jag på stort och bjöd Elina på hennes första hemkokta mål! Det bjöds på potatismos med kokt kyckling, morötter och broccoli. Gick ner rätt bra faktiskt, ska väl försöka börja laga lite eget nu när hon börjar vänja sig med större bitar i maten!

Idag har jag inga direkta planer förutom att åka å handla mat och torkställ.. är lite sugen på IKEA... men lönen har ju inte kommit än så det får nog vänta!

Ikväll är jag ledig från jobbet och ska tänkte ta vara på den tiden med Walle... men ICKE... han har ju bandy träning idag så det får vänta...
Det känns lite tungt just nu att vi aldrig träffas... Antingen så jobbar jag kväll, eller så har jag möte, eller så har han bandy eller så håller han på att jobba nere i källarn, däremellan ska man träffa vännerna . Allting är så fullbokat jämt, är så trött på det och vill bara åka iväg och umgås bara han och jag... kvalitetstid kallas det va? Ska prova lämna Elina hos hennes farmor ett par timmar i helgen medans jag åker och fikar med några kompisar och walle hjälper sin pappa lägga golv. Får se hur det går.

Nästa vecka ska jag åka till Skogås och hälsa på mamma och pappa och även där lämna Elina en liten stund så hon vänjer sig att vara ifrån mig och Walle. Lite gråt får man nog räkna med!

Nu har jag lagt Elina för att sova förmiddag. Tänkte att jag själv skulle behöva vila lite.
Igår gick jag upp tidigt och la mig sent efter jobber. Inatt fick jag gå upp kl 3 och natta om Elina med välling och blöjbyte. Så fick jag gå upp kl 7.. så man är en sliten småbarns förälder just nu... som en zombie!

Nä... hon verkar inte vilja sova... gotta go... bye bye...

vi hörs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0