Äntligen uppdaterar jag bloggen!

         

Jaha... då har man varit dålig på att blogga igen!!! Fy skäms på mig!

Kommer inte ihåg vad jag har gjort.. men de senaste dagarna har jag kvar i minnet än så länge!
Jag har jobbat 5kvällar förra veckan.. går riktigt bra faktiskt! Kul jobb. Funderar på att byta jobb(från hemtjänsten till mitt nuvarande jobb, ASIH) efter mammaledigheten. Alla roliga människor har tydligen slutat på hemtjänsten så det finns inget att gå tillbaka till.

I helgen efter jobbet så hade Arlanda streetcruisers fest. Så efter jobbet åkte jag och hämtade lite folk från våran klubb och åkte till festen. Där träffade Jessica "The party princess" ;)  och mycket annat trevligt folk. Trots min nyktra närvaro hade jag jävligt kul! Kvällen slutade kanske inte lika roligt.. hade tänkt att vara en snäll flickvän och åka hem i tid.. precis då börjar ett pucko i klubben dumma sig och hamnar i bråk... vilket slutar med att jag får köra honom därifrån... Tur att jag har en sån snäll pojkvän som står ut med allt mitt rännande. Love you so much!

 

Jessica och Tony         Jag och Jessica



Idag så har jag varit i Haninge och träffat min kusin Linda och hennes son Vincent. Han växer och växer. Mysigt med en sån liten! Men men... får se när man orkar börja jobba på en ny :) Vi fikade, matade barn, böt blöjor, tog en promenad, åt lunch och kikade lite i affärer. Mycket trevligt.
   

I morgon ska jag träffa Jessica så ska vi ut och gå, snacka en massa skit och kanske äta en lunch?!

Som jag sa till Jessica här senast, tycker det är jättekul att vi börjat umgås igen! Känns verkligen som om man funnit en "bit i puzzlet" man håller på bygger... - djupt sagt? ha ha... men så känns det!

Sån är jag....
Eftersom jag är en människa med starka behov av att träffa folk och partaja så ser jag fram emot Wheelskryssnignen som vi ska åka på! Och innan dess så har jag bokat tid hos frissan och lagt fram mina gamla jeans som jag ska försöka komma i! Så inge fikabröd för min del...och ingen öl fram tills dess heller!
Känner redan hur det vattnas i munnen...
Bara att hålla igen.

Ska bli kul och se hur Elina klarar ett dygn utan oss. Tur att mamma och pappa kan ställa upp som barnvakt!
Det tackar vi för!

Nu ska jag ut till min underbara Walle som sitter framför TVn..

over and out


Kommentarer
Postat av: Jessica a.k.a party princess

Vad du är gullig! Känner precis likadant! Förstår inte hur jag har klarat mig utan dig d senaste åren.



Kram

2009-01-12 @ 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0