Veckor kommer veckor går..

Då så har ytterligare dagar passerat.

I Torsdags så var jag i Huddinge hos mamma och pappa. Lämnade Elina där några timmar vilket hade gått JÄTTE bra! Härligt.. då kan man känna sig lugnt inför den kommande kryssningen!

I Torsdags så träffade jag en gammal vän och åt lunch. Sen hämtade jag upp min kusin Linda och hennes son Vincent.
Vi åkte hem till mig och slappade. Tog en promenad... åkte till centrum.. åt....sjöng lite singstar..bakade bröd..titta på film  mm :)


Lilla Vincent



På lördagen kom även Peter Lindas fästman. Vi käkade gott, Linda och jag drack lite vin.. sen spelade vi spelet "lika par leka bäst" Vilket jag och Walle förlorade i... Vi tänkte inte i samma banor... hmm... och båda är för envisa för att följa den andra.. hmmm... teamwork.. vad är det?

På söndagen åkte de hem och jag blev döttstrött... :) Tar på krafterna av att inte göra så mycke men ändå hålla igång.

Idag har jag haft en såndär tråkdag, när allt bara har gått trögt och varit tråkigt... har drömt mig långt bort till ett soligt ställe, nära havet och en strandbar... *drömmer fortfarande*

Så tillbaka till verkligheten... I morgon ska jag träffa Melissa och lilla Nova som nu börjar närma  sig 5månder.. tiden går fort.. Hoppas vi hittar på något kul och att solen skiner! Tog väl i lite där med solen... :) Önsketänk..

I morgon ska jag även jobba...skönt att lägga tankarna på annat en stund, bara få vara mig! Behöver sånt!

Nedräkning har börjat till kryssningen 10 dagar kvar..

Ha det bra!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Nilla

Yes ska bli skönt att åka på kryssning...ha det bra

2009-01-28 @ 08:26:39
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Rebecca och tildisen

hej måste ju titta in hitta dej :) sköt om er!!

2009-01-28 @ 21:22:16
URL: http://mshook.blogg.se/
Postat av: Rebecca och tildisen

hej måste ju titta in hitta dej :) sköt om er!!

2009-01-28 @ 21:23:17
URL: http://mshook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0