Semester semester semester...

Hej å hå i semester sverige!

Som ni förstår så hinner jag inte med att blogga. Har fullt upp här hemma med att ha semester!

Jag  har badat, grillat, shoppat, varit på möhippa, tagit hand om gården, festat mm.. å än är det inte över!

Händer så mycket nu att jag inte ens orkar skriva om allt.

Vill säga grattis till min syster och familj som fått en otroligt söt pojke i fredags! Kommer snart och kramar om er!

Vill även tacka min kära mor och far som så snällt passade Elina i helgen när jag och Walle m fl. åkte upp till Bollnäs och släppte loss. Så skönt att kunna åka i väg och bara få vara Annika och Walle!

Nu kommer lite bilder från det senaste: BOLLNÄS SUMMER MEET hos Bright river cruisers

  

Den berömda hambologen
 


5-kamp.. vilken vi förlora i...


  
Cruisingen på lördagen






Bästa tjejkompisarna man kan ha! Love you!

   
Rockade loss så svetten rann... härligt med ett dopp i Ljusnan efter det!
Efter en intensiv helg var man tvungen å sova lite..vissa sov lite bättre än andra! ha ha
   

Slutet gott allting gott!

I morgon ska jag Walle och Elina åka till Furuvik och campa och gå på djurpark. Vi skulle ha åkt till Öland egentligen men efter den hårda helgen så beslöt vi oss för att ta något lite närmare. Plus att Elina uppskattar nog Öland mer nästa år då han kan vara med på lite mer aktiviteter så som lådbilar, karuseller m.m.

Dax att säga godnatt så man orkar med morgon dagen!

Over and out!
Miss A

Kommentarer
Postat av: Jessie

Kul å kolla på bilderna, ifall man glömt något från helgen haha! Tack för en helt underbar helg!

Hoppas ni får det mysigt i furuvik!

Kram

2009-07-28 @ 00:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0