Söndag sweet sweet söndag...

Så har man avklarat en vecka till! Veckan var rätt lugn i sig...det är ju till helgen allt händer :)

I fredags så grillade vi lite här hemma. Hade min fina vän Jessica här för ovanlighetens skull ;)
Efter grillningen så åkte jag och Jessica ut på stan med nägra kompisar från klubben. Åkte Stoffes fina Cadilac, fin bil!
Träffade på lite kompisar i stan som oxå var ute och cruisade.
Efter några varv på sveavägen så konstaterade vi att det var dax att åka hem. Kl var "bara" 24.00 när vi rullade hemåt. Å det var ju skönt det. Vaknade av Elina kl 6.30, lät Walle som har arbetat så hårt den här veckan få sov morgon. 
 
    



Sen så fixade vi på/med altan, äntligen är staketet uppe! Bara lite fin justeringar som ska göras, men nu känns det mer säkert för Elina att vistas på altanen.



Igår hade vi middagsgäster igen! Lisett, Jonas och Evelina var här, vi pratade lite semester planer, om att åka ner till Danmark tillsammans. Vore trevligt att ha lite sällskap :) Elina fick vara uppe till kl 21.30! Hon somnade gott  när de åkte!
Walle drog i väg till Norrtälje på fest. Tack Jessica för att du körde! Hoppas ni hade det trevlig!

Idag, Nu, så sover Elina fm... hon har sovit sen kl 11...hmm.. dax att vakna snart?? ;)
När hon har vaknat så ska vi åka till en vän å skruva ner en gungställning.. å sen åka vidare till min syster Anna å familj som idag bjuder på middag! Trevligt!

Sen blir det nog väldigt lugnt!

Anna går fortfarade i väntans dagar.. jag tippade på att lilla knytat skulle komma idag.. men hon har inga känningar.. men dan är inte slut än..  *längtar*

Nu ska jag gå å fixa det sista innan det är dax att åka!

Hoppas ni haft en trevlig helg!

/A

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vilken härlig fredagskväll vi hade!

2009-07-12 @ 17:41:44
Postat av: mammagladh

Vad härligt med staket på altanen. Hörde att ni kommer hit den 25 juli i alla fall? Vore kul att ses före det tycker jag. Kram på er.



http://mammagladh.blogg.se

2009-07-13 @ 15:32:10
URL: http://www.babymind.se
Postat av: Theres

Haha vad fundersam han ser ut på kortet Walle. Ser riktigt stiligt ut! :)

2009-07-26 @ 21:51:16
URL: http://thezz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0