Inget dåligt väder bara...

Sitter å tittar ut genom fönstret... för en liten stund sen var man ute på promenad! Regnet duggade ner och Elina sov i vagnen. Var faktiskt en riktigt skön promenad! Gäller ju bara att klä sig rätt! Motivationen är på topp igen! Härligt!


Big NO NO!!


Igår så sa Walle en glädjande sak! Han ska försöka sluta röka!! Nu ska jag hålla mig ur vägen och verkligen hoppas att han lyckas! Det betyder så mycket för mig! Jag HATAR verkligen ciggarettrök och inte minst att kramas och kyssas då lukten å smaken sitter kvar! Hua

Håller tummarna!

Idag ser ut som en rätt seg dag.. tvätten är i maskinen...inga roliga planer...

Ser fram emot fredag då jag å älsklingen firar 4år!!! Tänk vad tiden går!
Om det är någon som vill sitta barnvakt några timmar uppskattas det   ;)
                                                                                                                         


Hoppas på sol och värme! Ha det gott idag!

kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0