Jahapp..

Då ska vi se...
det har varit midsommar... jag fick som jag ville.. allt blev precis som jag hade tänkt mig! Hela midsommar helgen var som en dejavu! Helt underbart kul och många trevliga människor. Dock lite för mycket alkohol...
man är ju inte van att festa konstant i 3 dagar . Kroppen var bra slut efter det....
Alla frågade hur jag kunde lämna Walle på midsommar och jag sa det här är en av de få sakerna som jag verkligen vill och vi har ingen barnvakt så det fick bli som det blev. Vilket jag djupt ångrade mig ganska fort... var inte alls samma sak utan honom. Visst jag hade jättekul och rocka loss av bara fan.. men nånstans där inne var saknaden total..



Så nu tar jag lite paus från allt som överstiger en kvälls festande...
Nu är semestern snart här och den ska jag spendera med min underbara familj.
Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar min Walle och min dotter Elina.
Att vara ifrån dem skär i hela hjärtat!

Har aldrig varit ifrån dem så länge förr!


Nu i veckan har jag bara varit hemma! Helt otroligt, har inte hänt på jättelänge! Men det är ju så fint väder och vi bor ju så himmla mysigt. Det ända har vart lite klubbmöten på kvällstid...

Elina har fått plaska i lilla giraffpoolen, gungat i häng mattan, lekt i sandlådan, lekt med kaninerna å allt har bara varit så himla bra!

Melissa och Nova var förbi i tisdag å åt lunch å flickorna fick bada och gunga. Mer sånt!

Idag ska jag träffa en gammal klasskompis på eftermiddagen och sen kommer Jessica hit så vi kan summera helgen som vart och äta onyttigt!

Nu ska jag ut å se om Elina har vaknat.. sen är det dags för lite lunch :)

Ha det så gott i sommarvädret!

over and out.
/A

Kommentarer
Postat av: mammagladh

Vad härligt att midsommar blev lyckad!



Ska vi bada i Rosersberg vid tillfälle?



Vilket underbart fint foto på er tre.



Kramar



http://mammagladh.blogg.se

2009-06-26 @ 23:35:14
URL: http://www.babymind.se
Postat av: Nilla

Hej hjärtat...

Ni e så söta

2009-07-03 @ 08:23:22
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0