var är energin?

Var är energin?? Solens dåliga närvaro har ju fått en att bli grå å trisst! Man har inte alls samma GO!

Vad har vi gjort i dag då??

Idag har vi(jag och Elina) varit i Märsta och ätit lunch med en gammal vän, Linda! Oturligt nog hade jag glömt VISA-kort hemma.. så Linda var snäll å bjöd! Det var jättetrevligt, förutom att Elina inte hade sovit något på förmiddagen så hon var inte alls på nå bra humör.. så man kunde ju inte slappna av direkt...

Hade ju tänkt att handla lite på ÖB inför midsommar, stol och bord och kanske en å annan konserv burk! :) men nej..

Istället gick vi å hälsade på Lindas bror som jobbar som tatuerare i Märsta. Han ska få äran att göra ett konstverk på min rygg har jag bestämt mig för, men det bli nog inte förr till hösten.

Hittade en tatuering som jag tycker att min far bör införskaffa!  Sen kan man skriva till någon text.. SUOMI eller nått?
Vad tycks?? Nån av dessa?

Väl hemma så har jag varit på grin humör.. måste bero på vädret.. brukar nästan aldrig känna mig nere å sur... men idag så hände det.. hoppas det försvinner i morgon.
I min bitterhet lyckades jag iallfall göra en jättegod Lasange, fick upp humöret för stunden :P

I morgon ska ev. träffa Jessica och Lisett och ev. t.o.m Lotta om hon vill.
Vi har lite att planera inför midsommar då vi tar Forden och åker till Grisslehamn för den traditionella tors-söndag festen med garanterat hålligång!!! *längtar* synd att inte Walle kan följa med, men har ju ingen barnvakt till Elina och han vill ju vara med henne..

Själv är man knäpp å ser sin "sista" chans att få fira en midsommar i hyfsad frihet! Nästa midsommar är Elina mer medveten och jag säkert på tjocken, å då vill man ju vara med familjen!

Så ge mig denna midsommar... jag behöver den!


 Tjoooooo!

Nu ska jag försöka muntra upp mig på nått sätt...hmm... ringer och terrar folk.. muhahahahah... börjar med Lotta!

Over and out!

Kram/ A

Kommentarer
Postat av: mammagladh

Vad kul med syskonplanering!



Här har vi snart midsommarpanik, vet inte alls vi ska hitta på...



Skickar en solig KRAM!



http://mammagladh.blogg.se

2009-06-16 @ 08:22:46
URL: http://www.babymind.se
Postat av: Jessie

Nu jäklar e d nära ;)

Kramkalas

2009-06-16 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0