Veckans uppdatering :D


Hej å hå.. vart tog värmen vägen??  spinger runt massa isbjörnar här på landet.. Brrrrr

Idag när jag ställde mig på vågen så hade det gått ännu mer åt + hållet... inte kul.. skulle ju bli beach 2009...hmm..nått gick fel... får satsa på beachbollen istället.. passar min bättre :D

Men efter det "TUNGA" beskedet som vågen visade tog jag en sallad ill middag och satte mig på motionscykeln!
Är stolt över mig själv idag! Hoppas på att orka fortsätta.. är ju måndag idag.. å förhoppningsvis så kommer det en måndag nästa vecka oxå :P

Nog om tråkigheter... vad har hänt sen i Onsdags?? *tänker*

Torsdagen tog vi det lugnt.. efter film-myset i onsdags så kände jag att vi behöver en myskväll till... denna gång utan glass. Men det var lika mysigt för det! Händer inte så ofta att vi har två kvällar med varann på raken.. så det var så skönt.

Fredagen var jag lite i Upplands Väsby centrum.. kikade om man kunde hitta nå kul att ha på sig till helgen.. men det blev inget..
Senare på kvällen kom Lotta och Conny förbi på middag (potatisgratäng och fläskfilé med div. tillbehör), efter en öl och en halvflaska vin var för mig å Lotta gick vi två ner i baren å fortsatte ha trevligt. Killarna som var nykta för kvällen fick hålla sig på övervåningen :P Väl i baren smed vi ljuvaplaner som vi ska försöka förverkliga tillsammans med våra respektive. Tänk vad lite alkohol kan göra för att få igång fantasin å barnasinnet! hi hi

På lördagen var det fullfart! Skulle möta upp Jeanette som var på Sollentunabesök! Mycket trevligt! Kul å se hennes lilla korn som växer i magen! Där emellan skulle jag ha vart på klubbdag och haft styrelsemöte vilket jag helt hade glömt bort. Väl i sollentuna vart det stinsen för att inhandla det sista inför kvällens fest. Hittade ett par ful/snygga brillor och ett linne jag trivdes i. Att jag hittar nått att trivas i idagens läge är allt för sällan. Men jag var nöjd.

Väl hemma så var det dags att korka upp Astin och höja stämningen en nivå till!

Efter en dusch, lite smink och liten flaska Asti var jag redo!    


Vi åkte å lämnade Elina hos farmor(Walles mamma) som skulle få äran att ha lilla Elina hos sig. Vilket hade gått helt otroligt bra! De hade till och med varit på kalas! Vilken dotter man har! Tusen tack Monica!

Vi ställde bilen hos Walles pappa, tog en öl och sen var det dax att åka till Reginas 30års fest med tema: Charter!

Helt otroligt vilket jobb de hade lagt ner på festen! Incheckningsdisk, välkommsdrink, fotografering, mat i mängder,alkohol. 
Rolig bordplacering,  varje bord var en charter destination. Jag hamnade i grekland och fick dricka mythos och ozo (eller nu hur det stavas), fick svara på lite frågor om grekland mm. Vårat land kom tvåa! :) (av fem bord). Helt lyckad kväll!!! Tack så hemskt mycket för inbjudan!

   

                                                                                                     My love

Vi kom hem kl 4 på morgonen... 5timmar senare går jag upp i vanlig ordning.. störd som man är..
Elina kom vid 11-tiden, Walle sov hela söndagen.. Elina forstod att det var en luuuuugn dag så hon lekte snällt och lät oss kolla på en hel film mitt på dagen! Underbara unge!

Idag måndag har jag varit i knivsta hon min kära vän Sabina och hennes två döttrar.
 


Där åt vi lunch, lekt och prata.
Efter det åkte jag hem och hämta Walle, så åkte vi vidare hem till Walles pappa och hämtade Walles bil och åt middag där... och vad det var vet ni ju redan och vad jag gjore efter det när jag kom hem vet ni oxå redan.... och sen är vart jag är nu... dax för lite avkopplande tv innan läggdags..

Vi hörs är framåt!

Ha en bra slank vecka!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag är inte sen på att haka på på badboll inte! Nu har ja oxå gått åt fel håll ju :(( Å så ska ja träffa en tjejkompis i dag, lär man ju inte vara så nyttig men jag ska försöka!



Härliga bilder från helgen!

Kramkram på er

2009-06-09 @ 10:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0