Dagarna flyger förbi!

Då ska vi se om vi kan få en liten kort uppdatering..

I fredags hade jag lite "kvalitetstid med mig själv"...låter fint :) Elina var hos farmor och Walle hämtade henne efter jobbet..

Så vad gjorde jag? Stressade runt i köpcentrum på jakt efter den perfekta outfiten tills den 21:a.. hittade jag den? Njaaa...
Hittade en fin tröja/blus vad man nu ska kalla det?.. Då återstår bara... vad ska jag ha för byxor alt. kjol.. och skor till.. men men... än finns tid kvar..

Fick hjälp av en gammal kompis att fixa datorn och samt installera ett redigeringsprogram så jag kan starta min nya hobby! Klippa film! :) Hur kul som helt!!! Har redan lyckats klippa ihop en liten film från i somras! :D

I Lördags så hade våra vänner dop... jag och Elina vart hemma eftersom Elina blivit förkyld och hostig.. :(
Sen på eftermiddagen kom Lisett och hennes dotter Evelina hem till oss och hade allmänt trevligt! Walle gjorde en liten spontan grej och åkte å bowla med klubben! Kul för honom, unnar honom verkligen det!

På söndagen så vaknade jag härligt utvilad... Elina sov till kl 7.30 om det inte var längre.. :)
För första gången på länge kände jag mig riktigt glad... vet inte vad som hänt.. har vart lite i en vintersvacka.. men nu så känns det som om man fått nya krafter.. positiva krafter!!

Så söndagen gick åt till att städa och fixa hemma, vilket jag inte har haft någon större lust till på länge..
Insåg hur fint vi har det! Hur mycket jag trivs i vårat hus! Skulle inte vilja byta bort det mot allt i världen! Hmm... jo nu ljög ja.. skulle det finnas något liknande hus å läge i Sollentuna till rätt pris så skulle jag kunna släppa taget! Men det är ju bara en dröm.. kommer aldrig ske.. :( Men som sagt, jag trivs bra här och är lycklig med min fina sambo och vår underbara dotter Elina! Hör hur det sprudlar ;) hi hi

Idag måndag... ska åka med Elina till centrum en snabbis.. måste byta stlk  på en av tröjorna jag köpte.. var viss lite opptimistisk :P ha ha...
Sen är det cellprovtagnig hos gyn... fy vad jag inte gillar det! Men det är ju bra att de gör det!!

I morgon är det BVC, Elina ska vägas mätas och träffa doktorn för en 10månaders kontroll! Sen är det arbete på kvällen!

Onsdag.. dagen blir lugn.. tror jag.. styrelsemöte på kvällen! Då ska vi bestämma lite om vad som vi ska hitta på i sommar för aktiviteter med klubbmedlemmarna!

Torsdag... hmm.. blir oxå lugn... Walle har bandyträning på kvällen..

Fredag ska vi nog ha en myskväll med god mat! Var längesen vi åt en mys middag!

Lördag jobbar jag.. på¨kvällen ska jag ev. på SÅRK-möte på värmdö! Har aldrig vart där så det skulle vara kul!

Söndag är det jobb igen.... å det var den veckan! :)

Känns som om mars kommer att gå fort!
Nu är det bara hoppas på att snön försvinner och att marken torkar upp och självklart att solenskiner!

Hoppas ni har det bra där ute!

kram kram

 Snart är sommarn här igen!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Halloj

Gubbsen hade roligt i alla fall he he jag hörde när min kom hem..undrar om det är walle som "tvingar " i han ölen he he

2009-03-09 @ 11:15:14
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: mammagladh

Hoppas du hittade en tröja som passade bättre!



Kram!



http://mammagladh.blogg.se

2009-03-09 @ 22:43:18
URL: http://www.babymind.se
Postat av: Lissa

Hejje! Såg att du hade skrivit nu.. :/ Vad görs på fredag? Hitta på ngt under dan? Kram

2009-03-11 @ 10:50:03
URL: http://septembernova.blogg.se/
Postat av: Angelica

härlig bild.. Vilken sschnygging!

Jag länktar tills man kan sitta ute o dricka kaffe o njuta av vårsolen...

bye bye..

2009-03-11 @ 15:31:52
URL: http://oktobersaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0