dagarna som gick..

Veckan går fort när man har roligt!

Har redan glömt bort hälften av vad jag har gjort! :P

Måndag tisdag var det jobb..

Onsdags så åkte jag till haninge och träffade syrran och sen Lotta. Shoppade det sista inför helgen! Hittade ett jättefina stövlar på scorett (eller nu hur det stavas)!!

Torsdag så var jag och Melissa ute och promenerade i Vallentuna.. tog med oss lite fika.. trotsade vintern å drack vårt te/kaffe i snö som föll..härlig blåst var det också! Lagom till att vi promenerat klar tittar solen fram och hela himlen blir blå... hmmm...

Fredagen skulle jag träffa Jeanette, men det blev inget :( Saknar dig här i sthlm!!

På kvällen så bestämde jag och Melissa att vi skulle festa till... sagt som gjort! Var på klubben och hade barhäng med några vänner!

 


Skitkul! Ända tills vi kom till OK väsby på vägen hem.. då ville magen inte vara med längre... förstår inte vad som hänt! Brukar ju aldrig hålla på å larva mig på det sättet! skyller på åldern...hmm...

Lördags, vaknade skakis och bakis...underbart! Senare så kom Kusin Linda, Peter och lilla Vincent på besök! Trevligt! Vi bjöd på kyckling och Peter beskar mina äppelträd! Fair deal!  :)

Walle vart sjuk så vi fick ställa in vår dubbeldate som vi skulle ha med Lotta och Conny. Jag som laddat över en månad! Får fortsätta ladda inför 4/4 då vi ska åka till Haninge och träffa allt gammla kompisar!! KUL!

Idag så har det inte hänt så mycket... åkte en sväng till sollentuna å tittade på innebandyfinalen, Walles lag kom två! Spännande match slutade 2-3... mycket testosteron i luften!

Ikväll blir det lugnt, grilla lite kött och mysa framför en film.. vet ej om Walle ska på bandy.. han var ju inte med på matchen, men han säger att han mår bättre nu.. vi får se.

Går tyvärr inte å ladda upp några mer bilder.. nå strul med internet...hade några roliga å bjuda på! :)

Nu ska jag gå och umgås med familjen :D

ha det gott!
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hajsan... Nu börjar det bli dags för ett till inlägg, måste ju ha koll på vad ni sysslar med :) Hoppas ni mår bra.. Kramar

2009-03-28 @ 09:32:31
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0