Längtar tills det blir vår.. liksom alla andra tror jag..

Nu sitter jag i min ensamhet... drömmer om vår och sommar. Sol, raggarbilar och öl i mängder :) En härlig grillfest.. goda vänner.. en tur på sveavägen... mmmmmmmyyyser..

Tittar ut.. ser mörker å snö.. tar en klunk av mitt nykokta te och tänker vintern har nog haft sin charm den med. Men nu måste den bort!

Veckan som gått har jag hunnit med en del igen... men i vanlig ordning så har jag säkert glömt bort hälften.. :( Man har så mycket att tänka på så minnet inte lagrar allt...

I tisdags så åkte jag till IKEA kungenskurva, skulle möta upp syrran där och gå några varv...  fick vänta en timme på att hon skulle komma... hon hade åkt vilse + glömt sin telefon hemma! I väntan så fann jag cafét som serverade frukost för bara 10kr! 2frallor, pålägg, te.. perfekt! Jag å Elina satt å mös lite för oss själva! Gjorde inget fynd denna gång, hittade en liten gosekatt till Elina!

Efter det så fick jag besök av min käre vän Jessica som kom på fika fast inte ville ha nå fika... hmm... tur att man bara kan umgås :) Vi roade oss på Elinas bekostnad, alltid lika kul! :)

Å efter det så kom B-O och Sandy på middag! De hade med sig lilla Felicia som börjar bli så stor å söt! Det bjöds på pasta med fläskfilé, soltorkade tomater, färska champinjoner och ruccola...Mmmmm... tur att vi har vår kära Christer i familjen som kan visa hur man lagar riktig god mat!!!

Onsdagen var lugn... tog två av tre katter till vet. för vacc :) Var på tiden.. Efter det åkte jag å jobba.. passade på att hoppa in i solariumet en liten snabbis oxå.. ihopp om att få lite färg..

Lönen kom ju här i veckan.. lika fort som den kom in på kontot åkte den ut... jag har shoppat en bastudörr! :P
På nått konstigt sätt så fyller inte den mitt shopping behov som en ny tröja eller ett par skor skulle göra.. måste bita ihop!
*suck* I'm a shopoholic..   :/

Torsdagen var ju en strååålande dag! Gick en promenad och när Elina somnade så satt jag i solen å njöt.. tror jag brände ansiktet lite..  var väldigt röd i fejset när jag kom till jobbet på kvällen! Men det kändes bra!

Fredag så fikade jag med en gammal kompis. Sen åkte jag å köpte dop present till lilla Vincent som skulle döpas.
Vart ett set med tallrik, pipmugg, skedar och en liten prasselbok med Tummen som motiv!
Efter det så lagade jag middag till familjen för att sen åka in till Sumpan å kika på Rockits som hade cd-release.
En riktigt bra skiva, var ju bara tvungen att köpa den! Man har ju vart med under alla år. Från att de börja uppträda vid 14-19års ålder :) I'm a No 1 fan! :)
Efter många om å men, fick agera fyllechaffis... smällar man får ta om man åker nykter till en fest.. :S... hem kom jag kl 2.30..

Gick kl 7.30 för att börja göra i ordning mig inför Vincent dop... lite seg var man :)
Dopet var jättefint å dopfikat var allderles för mycket för mig..  utan lunch i magen fick man i sig tvåtårtbitar, två bullar å kakor.. fick nån typ av sugarrush.. började må illa... men det gick över å jag tog en kaka till innan vi åkte hem :P

Väl hemma.. Walle gjorde sig iordning å åkte iväg på herrmiddag med Club Cobra. Själv så har man underhållit en jättetrött Elina och nu när hon somnat så fick jag tid för mig själv att sätta mig framför datorn och skriva av mig lite..'
Är ju inte så bra på att blogga men ibland så händer det!

Nu ska jag kika in på FB(facebook) mitt andra hem.. sen är det sängen som hägrar.. så jag ska delta i Earth hour!!! :)

I morgon blir det lugnt... ska på styrelse möte med klubben.. sen ska jag städa å dona och ta hand om min kära Walle som kommer vara såååå "sjuuuuk" i morgon! ha ha

ha det gott!

kram
Annika


Världens sötaste tjej... i min gamla klänning!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Gullunge :) Man kan inte tro att hon ska bli raggare när hon blir stor.. :) Kram på er!

2009-03-29 @ 14:22:18
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad söt hon är!!:) Får ta och ses snart?:) Kramar

2009-03-29 @ 14:57:19
Postat av: carina karppine

Vilken underbar bild på lilla gumman, man kan knappast ana att klänningen är ca:25år gammal,men du var ju lika söt som elina i den kram mamma o pappa.

2009-03-29 @ 20:52:03
URL: http://missannika
Postat av: Jessie

Lika söt som alltid den lilla skrutten!

Ett tips till hur man kommer ihåg vad man har gjort i veckan, blogga oftare :p

Kram

2009-03-30 @ 00:30:13
Postat av: mammagladh

Vad gulligt med din gamla klänning.

Vårfina Elina, tror jag minsann.



http://mammagladh.blogg.se

2009-03-30 @ 06:15:13
URL: http://www.babymind.se
Postat av: mammagladh

Vad gulligt med din gamla klänning.

Vårfina Elina, tror jag minsann.



http://mammagladh.blogg.se

2009-03-30 @ 06:16:16
URL: http://www.babymind.se
Postat av: Anonym

ska bara hitta tiden för att blogga oftare.. :P

2009-03-30 @ 10:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0