Då startar vi upp bloggen för 111:e gången!

Hade skrivit en hel novell och mig och Elinas sov problem mm. Men den här skit bloggen raderade allt!
Så nu fattar jag med kort och tur är väl det för er läsare! :P

Min nysådda gräsmatta har börjat växa lite! Tyvärr även maskrosorna i den!

Idag har vi varit på öppnaförskolan! Alltid skönt att komma väg en stund och se de små söta liven leka!

Elina tackar "Tant" Jessica för sina fina kläder som hon fick i 1års present!

Jackan sitter som den ska! Mammas flicka uppidagen!




Efter en lång dag med mycket lek, bad och god mat sover äntligen Elina. Har lite tid för mig själv nu, Walle har somnat..
Ska väl ta å knyta mig snart jag med! Man vet aldrig när Elina vaknar och ställer till med bråk!
Men i natt har jag förberätt mig med att gå upp å ta hand om Elina. Om hon ska vara envis så ska jag också.
Nu har 5 minuters metoden tillämpats i detta hus! På med öronproppar! :P

I morgon blir det lugnt... inga planer än så länge, ska jobba på kvällen... så får se vad dagen erbjuder :D

Sov så gott!

kramar /A


Kommentarer
Postat av: mammagladh

Sovproblem är aldrig roligt.



Vilka fina ögon Elina har på bilderna med jeansjackan!



http://mammagladh.blogg.se

2009-05-05 @ 22:26:51
URL: http://www.babymind.se
Postat av: Jessie

En tuff liten jacka för en tuff liten unge :)

Passade henne jättebra!

Kram

2009-05-06 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0