En liten snabbis på jobbet ;)

Nu lurade rubriken er allt! Ha ha..

Sitter på jobbet och bloggar så det får bli kort och snabbt!

Idag har jag varit hemma hos Melissa och Nova och fikat och ätit lunch! Tiden gick så fort att vi hann inte med någon promenad. Men det är alltid skönt att komma hemifrån en stund! Å Elina behöver träffa lite andra barn också! Speciellt söta lilla Nova som vet hur man höjer rösten! Elina är lite rädd för barn som är högljudda och framfusiga!
Elina hade tur att Nova inte kunde krypa ikapp henne... men det dröjer nog inte så lång tid tills dess, hoppas Elina hunnit bli lite tuffare då :D

Efter det så åkte jag hem för att ladda om inför jobbet... ingen lust alls att jobba, men vad gör man inte för lite extra kulor :)

Nu sitter jag här... pratade med Walle och sa att Elina somnade efter en halvtimme idag, en kvart bättre än igår! Får se om vi får sova hela natten inatt igen! Vore ju guld värt!

Nu ska jag ta och åka hem... i morgon kväll ska jag jobba igen... får se vad förmiddagen har att erbjuda.. kanske skulle ta ett kraft tag i hemmet.. :S

Ha en bra kväll!


kram /A


Kommentarer
Postat av: mammagladh

Barn och sömn och somna och sova är aldrig enkelt. När mina änglar blivit strax över året så blev det viktigt att de inte sov på dagen efter kl 14,30. Annars kunde dom inte somna på kvällen.



http://mammagladh.blogg.se

2009-05-07 @ 18:57:24
URL: http://www.babymind.se
Postat av: Anonym

Ja ibland får man köra på i hjulspåren så gott det går. Men det lugnar nog ner sig snart. Snart är ju sommaren här oxå och då blir det annat att göra :)

Hur var valborgsfesten då?

Kram

2009-05-07 @ 21:32:26
Postat av: Thezz

Tur att man skriver ett inlägg som sen försvinner, om det inte blir dubbelt nu. Man får köra på i hjulspåren så gott det går och snart är ju sommaren här och då blir det annat att göra :)

Ha det gott

Kramkram

2009-05-07 @ 21:33:49
Postat av: Lissa

Haha! Molly&Saga va hos oss igår, dom e lika rädda dom! Usch vilken liten mobbare ja har.. Kram

2009-05-08 @ 19:40:15
URL: http://septembernova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0