En tråkig helg har passerat..

Ja... just nu så händer det inte så mycket.. rätt så öken.. rätt skönt ändå..
Känns som lugnet innan stormen på nått sätt.. nästa vecka blir det mer fart i!

Ihelgen som varit så har jag varit hemma och varit på jobbet..  spännande va?

Laddar inför i morgon då jag ska åka till mamma och sova över där med Elina.
Har laddat upp med massor av tvätt som jag ska roa mig med i hennes stora tvättstuga!
Mamma ska natta Elina å se hur det går. Hon å pappa ska vara barnvakt nu i helgen som kommer. Jag och Walle ska på kryssning tillsammans med 12 pers. På båten är det stand up comedy RAW :) ska bli så kul!

Tisdag ska jag åka hem för att sen åka och jobba.. mycket jobb har det vart nu!

Onsdag så är det klubbmöte.. ska även försöka åka till mitt ordinarie jobba och prata lite om min anställning och hur det kommer att se ut när jag kommer tillbaka efter min mammaledighet.

Torsdagen ska vara lugn.. måste städa min garderob å se om jag kan hitta nått kul att ha på mig på kryssningen..annars får det bli en panik shopping på fredag.

Fredag ska vi åka och lämna Elina hos mamma och pappa. Jag ska försöka hinna till frissan.. sen ska vi träffa alla vänner nere på gärdet och käka innan vi kliver ombord på båten!

På lördagen när vi kommer hem så är det fest på Arlanda street cruisers.. funderar på om man är pigg nog att åka dit eller om det blir till att åka hem och njuta av att vara barnfri och rå om varandra. Vi får se vilket humör vi är på då!

Så ser min komande vecka ut! Bara tuta och köra!

Den här veckan kommer våran kakel kille också, så förhoppningsvis så blir badrummet färdig kaklat!! Tjoho!
Altanbygget går sakta men säkert framåt! Walle är så duktig! Önskar jag kunde ge honom mer tid.. men vad ska man göra när det bara finns 24timmar på ett dygn.. :S

Min gräsmatta skriker efter mera regn.. får hoppas att det regnar på här innan midsommar.. sen vill jag ha sol!

Elina sömnproblem är som bortblåsta med hjälp av 5 minutersmetoden! Helt fantasktisk! Äntligen har man fått sova hela nätter igen! Min gullunge!

Nu är det dax att umgås med Walle.. den ända kvalitetstiden vi fått den här helgen! Ser fram emot nästa helg!

Skriver snart igen!


over and out

/A



Kommentarer
Postat av: Linda

nu har jag börjat blogga igen=)

2009-05-13 @ 20:06:04
URL: http://lindusbindus.blogg.se/
Postat av: carina karppine

när kommer du blogga nästa gång, är nyfiken.Kram Mor O Far

2009-05-18 @ 20:09:18
URL: http://missannika
Postat av: Jeanette

Hej.. Men vad roligt att hon kan gå nu :) Visst är det roligt att se :)

Filippas trut är full med tänder nu, de började i förra veckan och nu känns det som att alla kommer på en gång. 4 tänder uppe och 4 nere, som tur är gnäller hon inte så mycket vilket jag var orolig för från början.

Vi kommer ner till helgen. Först ska vi till UL på fredagen, sedan till min kusin på fika och sedan till centralbadet på massage :)

På lördag ska vi ut med mammas och deras på till Vaxholm och på söndag är det Filippas kalas. Jag hör av mig när vi är nere så kanske vi hinner ses om det skulle passa. Vi saknar er :) Kram så länge...

2009-05-19 @ 12:31:26
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

mamma och deras båt ska det stå ;)

2009-05-19 @ 12:32:26
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0