En bild säger mer än 1000 ord..

Då har det gått några dagar igen då.. hamnade i någon liten blogg svacka.. men nu är ja tillbaka igen... tror jag!
Här hemma har vi fullt upp med renovering, bygge och trädgård och vår söta lilla Elina!
Tänkte lägga upp några bilder.. orkar inte skriva om allt som hänt.. tar tag i den här veckan!

Stoffe kom in med traktorn.. lappade ihop lite snyggt efter sig.. men resten av jobbet hamnade på mitt bord!



Efter några dagars krattande och stånkande så hoppas jag på att min gräsmatta ska ta igen sig!



Walle håller på att bygga den nya altanen...

Vår tomt just nu... under construcktion

Elina har fyllt 1år! Stor tjej!




I helgen var vi ute med Forden. Jag och några kompisar. Hade riktigt härligt väder!

 



Är jättetrött.. ska gå och sova!
Bloggar mer i morgon!
/A


Kommentarer
Postat av: mammagladh

Fint hus ni ser ut att ha!

Vilken fin klänning Elina hade på sitt 1-års kalas.



Jag har äntligen bloggat lite jag också.



Kram på er.



http://mammagladh.blogg.se

2009-05-05 @ 18:42:26
URL: http://www.babymind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0