veckan som gått gick enligt planerna! Ny vecka nya utmaningar :P

Ja veckan som gick... gick väldigt fort...och enligt planerna

Frisören (Lisa) gjorde ett underbart lyft med mitt hår i fredags! Love it!



Var ju på kryssning oxå det var jättekul! Sällskapet och stand up komikerna var jättebra! Synd bara att musiken på discot inte gav så mycket! Trivdes sååå mycket bättre i trubadurbaren, tur att jag hade Melissa som delade den tanken :)



Jessica kom å hämtade oss fyllbultar från båten, TACK SÅ HEMSKT MYCKET, hoppas passoan smakar... om du inte orkar hela så kan vi dela ;) hihi



Efter kryssningen åkte vi hem till Jessicas mamma och grilla! Mycket trevligt, för att sen rulla vidare till Arlanda street cruisers på fest! Och där var det kul i vanlig ordning.. men blev dock en tidig kväll.. hade väl inte allt för mycket ork efter 23 timmars kryssning.. och med vetskapen att man skulle ta emot sin underbara lilla doter som skulle komma vid kl 9 tiden :S

Elina har fått två små gryn i underkäken, äntligen! Och inte nog med det så har hon tagit sin första promenad själv här på jorden! Stor tjej!



Elina var hos mamma och pappa i helgen och det hade gått jättebra! Mormor och morfar var så stolta att de fick vara med och bevittna Elinas första riktiga promenad! Tusen tack att ni ställde upp å passa Elina!

Igår var en lugn dag hemma, påtade lite i trädgården, Melissa och Nova kom över å fikade, och avslutningsvis åkte jag å jobba.

Idag har vi varit på öppnaförskolan, nu ligger Elina och vilar, snart dax för lunch. Sen blir det leka innan jag ska åka till jobbet och göra veckans sista pass *pust*

I morgon så ska jag träffa Melissa och Nova igen! Vi ska försöka hitta på nått skoj! Kanske åka in till stan eller nått? Det visar sig!
walle ska ut å "campa", åka till någon ö och fiska å sova i kåta.. bergis dricka lite öl oxå :)

Torsdag och fredag ska vi vara hemma och ta hand om hemmet.. bygga altan och fixa trädgården..

Lördag ska jag på loppis.. sälja av lite skit! Sen bär det av till Fredde å Kattis där Walle ska dra lite el och så ska vi äta lite middag där!

Söndag blir nog lugn har jag för mig :) Just det Walle ska åka till Tyskland och gå på kurs några dagar... hur ska jag klara mig utan han?? Han är nog borta tills på onsdag nästa vecka om jag inte minns fel... och på torsdagen där efter åker jag till finland några dagar..  kommer nog vara det längsta vi har varit ifrån varandra nånsin..  :S får se hur det går!

Nu ska jag se till å fixa lunchen klar innan Elina vaknar!

Over and out friends and family!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snygg du blivit i håret!!!

Vad kul att Elina vågat släppa taget för att gå lite, grattis Elina!

Du, jag ska besikta vår nya Dart i Märsta på måndag, det är ju nära er! Vad gör ni på måndag? Jag måste kolla upp tiden också...



http://mammagladh.blogg.se

2009-05-21 @ 22:59:13
Postat av: Lissa

Meh! Hittade du inget snyggare foto på mig? Fy!! ;D Kram

2009-05-22 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0