mörker mörker..

Jaha.. då ska vi se... Idag har jag jobbat, lunchat med jessica, shoppat två leggings och en munkjacka, lagat middag- mackaronpudding, städat, tvättat mm... spännande va??! :)

Tysklad var det ja! Helt underbart att åka iväg!  I tyskland så var det väldigt trisst väder men foket, maten och shoppingen lyste upp tillvaron! Tyvärr så fick jag inte med mig några bilder där ifrån.
Elina var hemma med mamma och pappa och det gick jättebra! *jätte tack*
Och tack för det goda brödet du baka mamma!!!

Här hemma  har man levt på i vardagen, jobbat å slitit.

Förra veckan var vi på kalas, Lukas fyllde 3år. I helgen ska jag ut å festa (för sista gången känns det som, bara ge järnet nu när man fortfarande orkar och inte är allt för fet.)

Snart rullar allt igång 21/11 1års kalas för Vincent. 24/11 ultraljud, Den 28/11 dop för Elias, 29/11 1:a adventmiddag, 5/12 1:a julbordet :) Full rulle...


Min graviditet just nu:
Magen börjar titta fram, liksom alla extrakilon man lagt på sig...5kg hittills :S
Jag mår bra, har haft lite ont i ryggen/svanken de senaste dagarna. Hoppas det går över.


Uträkning utgår från dagens datum: Ons 28 okt 2009.
Din graviditet startade Fre 17 jul 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 31 jul 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 104 av 280. (37,1%).
Du är i vecka 15.
Du har gått 14 fulla veckor och 5 fulla dagar (v14+5).
Du är i 3:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).

Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tors 22 apr 2010
Du har 176 dagar kvar till beräknad förlossning.



Nu vet jag inte vad jag ska skriv mer...

Ska snart sätta mig framför tvn med te och skorpor och titta på favorit tv programmet Greys Anatomy!

Här kommer en söt bild på Nova, Walle och Elina.


Over and out!

/Miss A


Kommentarer
Postat av: linda

är inte bebis beräknad samma dag som elina fyller år??? eller e jag helt ute o cyklar? förresten, guuud vad stor elina har blivit, jätte söt förresten!!!! Vi måste ta o ses snart tycker jag! Kram Kusin vitamin!!!!

2009-10-28 @ 21:28:12
URL: http://lindusbindus.blogg.se/
Postat av: Monica Wallberg

Vilket jättefint kort. Ska möjligtvis den nya lilla passa in din eller Elinas dag? vi får se.Kram och lycka till med resten av graviditeten. Ses i morgon

2009-10-29 @ 18:12:53
Postat av: Jeanette

Hej.

Hoppas allt är bra i förorten och på landsbygden. Här hemma går vi bara och väntar på att lillebror eller lillasyster ska kika ut.

Idag åker vi ner till Stockholm och till pappa. Vi kommer ha full rulle med bjudningar hit och dit men får vi en liten lucka så hör jag av mig och ser vad ni gör. Ni lär väl inte ha en lugn stund ni heller i helgen, som vanligt ;)

Hälsa familjen bruttan och se till att bli riktigt rundo och go nu!!

Kram

2009-10-30 @ 12:51:55
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0