Då har man haft ett "litet" uppehåll i bloggen..

Anledningen till att jag inte bloggat på länge är för att jag varit sååååå enormt trött på sistone.
Jag har ju börjat jobba 80% och graviditeten gör ju inte saken lättare.
Inte nog med det så har ju Elina fått försig att hon inte vill sova hela nätter...
först så tar det 1,5 timme att lägga henne...när man är klar med henne är man klar för sängen själv, plus att hon sen vaknar en gång på natten. Då får man gå in å lägga sig i hennes rum tills hon somnat om.. och det brukar ta nån timme... Å sen upp å jobba...
Walle har jobbat jättebra nere i badrummet och sen är vi båda så trötta så vi kan dö.. vilket samliv... vi sover och äter middag tillsammans... mer än så är det inte... :( Kul kul...
Och Elina får sällan njuta av båda sina föräldrar... alltid antingen eller...  stackarn..

Så då är man inte så motiverad till så mycket...


För att inte deppa ihop helt så har jag turen att ha Jessica som en sån bra vän som muntar upp en mellan varven :)
Och min svägerska Irene som ser till att jag får kite motion genom att gå ut å gå eller simma.

Annars så känns det rätt tomt på vän biten nu när man börjat jobba så mycket och är nykter gravid...
Får se om det bara känns så nu bara för man haft så mycket här hemma och på jobbet... ska bli så skönt när badrummet är klart och med det försvinner alla jobbiga "måsten" och familjen får mer tid för varann.

Nu är bastun så gott som klar här kommer första bilderna:




Så vad tycks?? har jag inte den bästa och händigaste mannen? Helt underbar!

Tror att jag kan få min första bastu om två veckor... ska bli så nice... ska ladda upp med ishink å alkoholfri öl!

Nästa projekt, tvättstuga och groventré.... men det är ingen bråska... :



Härlig färg va? fy fan...

En liten avslutnings bild på Elina min lilla sötis:


Vill bara säga att jag saknar mamma och pappa, syster å bror är inte så ofta man träffar dem.. synd tycker jag... men det är väl så när man bor ute på vischan... alla har ju fullt upp med sitt.


Snart hoppas jag att jag får tillbaka lite livsglädje och att hormonerna inte tar över allt förmycket...

Ha det gått alla där ute... finns det några läsare kvar?

over end out
/Miss A



Kommentarer
Postat av: Lisa L

Jag e kvar =)

2009-09-22 @ 09:29:51
URL: http://lauberg.blogg.se/
Postat av: Jessie

Klart ja e kvar, sitter alltid å väntar på uppdateringar :p

Kram

2009-09-22 @ 10:44:23
Postat av: mammagladh

Vad fint det blir! Walle är otroligt händig!



Kram på er.

2009-09-22 @ 10:48:21
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Tildas mamma

snyggt det blev :) hoppas du mår bättre snart alltid jobbigast i början då inget är säg likt.. sköt om dej kram

2009-09-22 @ 13:14:09
URL: http://mshook.blogg.se/
Postat av: carina karppine

jätte snyggt. hälsa valle att han är jätte duktig.kram mamma o pappa

2009-09-22 @ 15:04:01
URL: http://missannika
Postat av: linda

fasiken vad fint de blev i bastun!!! hälsa walle att han e riktigt duktig!

2009-09-23 @ 16:33:12
URL: http://lindusbindus.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Nämen så fint det blev. Roligt att ni snart kan använda eran bastu.

Här hemma målas och tapetseras det för fullt, snart är "nästas" rum klart pust.

Jätte fin bild på Elina också, våra barn är inne i en riktig kladdålder :)



Kramar

2009-09-26 @ 11:06:54
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0